با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 440
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/972
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ

ارسال ها
18
عضویت
29 /6 /1396
پسند شده
1

منبع:http://www.samen-bosh.ir/Forum

1) 1Weather: یکی از بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های موجود برای پیش‌بینی آب و هوا می‌باشد که کار با آن بسیار راحت است و طراحی ساده‌ای دارد. تنها کافی است محل زندگی خود را مشخص کنید و یا با استفاده از جی پی اس می‌توانید محل سکونت خود را پیدا کرده و به صورت ساعتی، روزانه و هفتگی آب و هوا را چک نمایید.

2) Blue Mail: یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود برای کنترل کردن ایمیل‌های دریافتی و فرستاده شده است. کار با این اپلیکیشن راحت می‌باشد و با استفاده از تنظیمات هوشمند آن می‌توانید ایمیل‌های دریافتی یا فرستادنی را بررسی و چک کنید. این اپلیکیشن در گوگل پلی از پنج ستاره توانسته 4.7 ستاره از کاربران اندرویدی بگیرد که نشان از محبوبیت بالای آن دارد.

3) Google Drive Suite: این اپلیکیشن فضای ابری رایگان تا 15 گیگابایت در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌دهد که تنها کافیست به آدرس جیمیل خود متصل شوید. این اپلیکیشن می‌تواند به بخش‌های دیگر گوگل مانند جیمیل، گوگل اسلایدز، گوگل فوتوز، گوگل شیتز، تقویم گوگل و گوگل کیپ ادغام شود و فایل موجود را در حافظه ابری ذخیره کند. حتی امکان اشتراک فایل‌های ذخیره شده با دیگر افراد را در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌دهد.

4) Google Maps and Waze: یکی از بهترین و دقیق‌ترین اپلیکیشن‌های موجود برای مسیریابی و پیدا کردن مقصد است. این اپلیکیشن به صورت هفته‌ای نقشه‌های موجود را به‌روزرسانی می‌کند و حتی به کاربرانش اجازه می‌دهد در مواقعی که اینترنت ندارند به نقشه‌ها دسترسی داشته باشند. یکی دیگر از بهترین اپ‌های موجود برای مسیریابی Waze می‌باشد که قابلیت‌های فراوانی دارد.

5) Google Now and Google Assistant: دو تا از بهترین و قدرتمند اپلیکیشن‌های دستیار صوتی اندرویدی هستند که تقریباً کارهای مشابه به هم انجام می‌دهند. اپلیکیشن Google Now همانند دستیارهای صوتی کورتانا و سیری کاربرد دارد. از سوی دیگر اپلیکیشن دستیار صوتی گوگل بیشتر برای گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل کاربرد دارد.

6) LastPass Password Manager: گاهی اوقات شده که می‌خواهید نام کاربری و رمز عبور خود را در سایتی بزنید ولی رمز خود را به یاد نمی‌آورید. در حال حاضر بسیاری از افراد جامعه بیش از چندین رمز عبور را باید حفظ کنند، اما گاهی اوقات بعضی از رمزهای عبور فراموش می‌شود. از این رو بهتر است کاربران اندرویدی اپلیکیشن را روی دستگاه خود نصب کنند تا به راحتی و با امنیت بیشتر وارد وب‌سایت‌های مورد نظر شوند.

7) Nova Launcher: یکی از بهترین لانچرهای موجود در گوگل پلی که می‌توان گفت این لانچر یک سر و گردن از بقیه اپلیکیشن‌ها برتر می‌باشد. با استفاده از این لانچر می‌توانید به راحتی تنظیمات گوشی خود را برای اپلیکیشن‌های مختلف نصب شده، کنترل و بررسی کنید. حتی می‌توانید از داده‌های قبلی خود بک‌آپ گرفته و آن‌ها را در پوشه‌ای ذخیره کنید.

8) Tasker: اگر حس و حال یاد گرفتن کار با یک اپلیکیشن جدید برای زمان‌بندی کارهایتان را دارید، حتماً این اپ را روی دستگاه خود نصب کنید. این اپ به کاربرانش اجازه می‌دهد تا کار با اپلیکیش‌های مختلف را در ساعات مشخصی کنترل کنند و حتی بعد از مدتی کار کردن با توجه به الگوریتم یادگیری ماشینی به کاربرانش پیشنهاد زمان‌بندی کارها را روتین وار می‌دهد. البته باید ذکر کنیم که یاد گرفتن چطور کار کردن با این اپ زمان بر خواهد بود.

9) Wunderlist: یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های موجود برای یادآوری و زمان‌بندی کردن انجام کارهای روزمره و واجب زندگی است. با استفاده از این، می‌توانید خیلی راحت کارهایتان مانند خرید، قرار ملاقات و … را برنامه‌ریزی کنید و حتی صدای هشدار زنگ دستگاه را برای ساعت‌های مشخص کوک نمایید.

10) Zedge: با استفاده از این اپ می‌توانید زمینه صفحه نمایش گوشی، صدای زنگ گوشی و اعلانات را تنظیم کنید و حتی به انتخاب خود آن‌ها را تغییر بدهید. یکی از قابلیت‌های برتر این اپلیکیشن داشتن ویژگیها و انتخاب‌های زیاد برای کاربران اندرویدی است و حتی برای مراسم مختلف مانند کریسمس، هالووین و … می‌توانید آب و رنگ جدیدی به گوشی خود بدهید.

منبع:http://www.samen-bosh.ir/Forum

پنجشنبه 20 مهر 1396 - 01:33
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
6
عضویت
28 /10 /1400
پاسخ : 1 10 اپ اندروید محبوب در سال 2017 با بیشترین دانلود میان اپلیکیشن های اندروید

بسمه تعالی

با سلام خدمت دوستان عزیز شرکت گیتی آسمان دنیا ( گاد ) با بیش از 25 سال تجربه در زمینه ی قطعات یدکی بیل مکانیکی و مخصوصا قطعات یدکی بیل هیوندای اقدام به طراحی و ایجاد سایت در زمینه ی مورد نظر کرده است ، امیدواریم در زمینه ی سایت هم بتوانیم به دستاورد های مناسب و خوبی برسیم . همین حالا می توانید با کلیک بر روی فروشگاه گاد در زیر وارد سایت ما شوید. از همراهی شما دوستان عزیز متشکریم.

فروشگاه گاد

پنجشنبه 21 بهمن 1400 - 19:53
نقل قول این ارسال در پاسخ
:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::