با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 251
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/1890
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ

ارسال ها
46
عضویت
25 /7 /1397

کدام بهترین است؟ Shopify یا WooCommerce

وردپرس

وردپرس، همانطور که برای کارآفرینان دیجیتالی تاثیر گذار است، سیستم های خوبی را برای فروش محصولات و خدمات ارائه می دهد. توابع فراوان وردپرس آن را به یک ابزار عالی برای شروع کسب و کار آنلاین تبدیل کرده.

در حال حاضر، سرویس های زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از وردپرس برای ایجاد یک سایت تجارت الکترونیک استفاده کنید. با این حال، دو بازیکن بزرگ وجود دارد که تقریبا در اکثر وب سایت ها حاکم است. Shopify و WooCommerce

قیمت

البته، یکی از نگرانی های اصلی در حال حاضر قیمت گذاری است، درست است؟ ما نمی خواهیم به این نکته توجه کنیم که چگونه قیمت ها می توانند بر تصمیم ما تأثیر بگذارند، هزینه کمتر برای کسب درآمد بهتر از هزینه بیشتر و کسب درآمد کمتر است.

به همین دلیل همه می خواهند اندازه های خود را کم کنند.

اجازه دهید قیمت گذاری خدمات هر دو را مقایسه کنیم:

Shopify خدمات را با قیمت 29 دلار در هر ماه، ارایه می دهد:

شما از سرویس های میزبانی ارائه شده توسط Shopify استفاده می کنید. این به این معنی است که مجبور نیستید از سرویس های میزبانی دیگر شرکت ها استفاده کنید.

البته، شما قالب و تنظیمات آن را نیز می خواهید. بنابراین، شما در یک فروشگاه آنلاین تم مورد نظر را انتخاب می کنید. می توانیم بگوئیم، رایگان است، بنابراین شما هزینه برای قالب صرف نمی کنید.

البته، اگر می خواهید شروع اولیه را برای سایت خود قدرتمند باشد چند پلاگین ضروری نیاز خواهید داشت:

در مجموع، با استفاده از تم رایگان و برخی از پلاگین های ضروری هزینه شما ماهانه $ 100 خواهد شد.

اما WooCommerce خود میزبان نیست، شما باید دامنه خود را ثبت کنید و سرویس میزبانی بزرگی را پیدا کنید.

به طور متوسط، شما به احتمال زیاد 10 دلار در ماه نیاز دارید. برای یک دامنه ، پهنای باند و فضای ذخیره سازی (Shopify تنها به شما 1GB می دهد ).

احتمالا ۱۰ دلار برای سال اول ثبت نام دامنه تان هزینه خواهید کرد. بنابراین، مبلغ به 20 دلار برای ماه اول می رسد.

در حال حاضر، از آنجا که وردپرس و WooCommerce رایگان هستند، شما لازم نیست چیزی برای CMS صرف کنید.

مانند Shopify، نیاز به پلاگین های پایه تجارت الکترونیک را برای توانمند سازی وب سایت خود خواهید داشت. حالا قیمت پلاگینهایی که ما استفاده کردیم مقایسه میکنیم:

به احتمال زیاد به اضافه کردن همه چیز، برای ماه اول $ 81.00 هزینه خواهد شد. از آنجا که پلاگین هایی که شما خریداری می کنید بر اساس اشتراک نیستند، شما قادر به استفاده از آنها بدون توجه به هزینه های تمدید خواهید بود. و در ماه های بعد، هزینه های پیش بینی شده فقط هزینه های میزبانی خواهد بود.

برای مقایسه در یک نگاه بلند مدت، WooCommerce ارزان تر از Shopify است. به علاوه، عدم وجود پلاگین های مبتنی بر اشتراک چیزی است که در طولانی مدت مفید است.

راهنما و پشتیبانی

یکی از مهمترین جنبه های هر سرویس مبتنی بر اینترنت، پشتیبانی است. هر روز ممکن است، شما با مشکلات و نقاط ضعف امنیتی مواجه خواهید شد. و به کمک و پشتیبانی نیاز خواهید داشت.

این جایی است که Shopify یک برگ برنده دارد. از آنجا که Shopify عمدتا یک راه حل همه جانبه است، هنگامی که به کمک نیاز دارید، برای کمک دردسر نخواهید بود. همه چیز در یک سیستم متمرکز است. بر خلاف WooCommerce، که شما باید مشکل را شناسایی کنید . پس از آن، شما به توسعه دهنده افزونه یا سرویس میزبانی تیکت ارسال کنید،

از سوی دیگر، در WooCommerce ممکن است مشکلات در آینده رفع شود، زیرا شما نمیتوانید به طور رایگان سایت خود را برای خطاها تشخیص داده شده بروز رسانی کنید. همچنین، به دلیل اینکه WooCommerce و WordPress نسبتا رایگان هستند، انتظار می رود که پشتیبانی از Billiards بالا نباشد.

اندازه کسب و کار

البته، اندازه کسب و کار شما نیز اهمیت دارد. به خصوص اگر شما در مورد انتخاب Shopify یا WooCommerce مردد هستید. توانایی فروشگاه آنلاین شما تا اندازه ای متناسب با نیازهای شما است، همیشه این را در ذهن داشته باشید.

محدوده قیمت گذاری Shopify،محدود کنندهی امکانات است .همه طرح های پیشرفته ممکن است تنها به چند سایت اختصاص داده شود. با این حال، اگر شما میزبانی فروشگاه خود را در وردپرس و WooCommerce انجام دهید، قادر به توسعه وب سایت خود بدون نگرانی در مورد اندازه و ارزش کسب و کار هستید. WooCommerce می تواند از نهادهای کسب و کار کوچک به مقیاس های بزرگ تر گسترش یابد.کدام را انتخاب می کنید؟

با تمام استدلال های ارائه شده، دشوار است که بین WooCommerce و Shopify به عنوان بهترین پلت فرم تجارت الکترونیک کدام را انتخاب کنید.

برتری اصلی WooCommerce از به Shopify این است که انعطاف پذیر است و استفاده از آن و ویژگی های آن مشابه WordPress است. همچنین کمک می کند تا وب سایت شما در رتبه بندی موتورهای جستجو بالاتر باشد. شما همچنین می توانید نگاهی به وب سایت خود داشته باشید.

بنابراین، اگر شما بفکر انتخاب یک پلت فرم تجارت الکترونیک هستید، ما توصیه می کنیم که WooCommerce را انتخاب کنید زیرا این یک بسته نرم افزاری انعطاف پذیر، ارزان و قابل ارتقا است. همچنین، اگر شما به دنبال مزایای طولانی مدت هستید، من فکر می کنم WooCommerce خیلی محبوبتر شده است.

مقالات مرتبط

10 قطعه پی اچ پی قدرتمند برای اضافه کردن قابلیت های اضافی به وردپرس

طراحی سایت وردپرس با H-code

راهنمای ساخت یک وبلاگ

شنبه 05 مرداد 1398 - 19:38
نقل قول این ارسال در پاسخ
:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::