با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 480
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/1873
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ

ارسال ها
33
عضویت
3 /9 /1397
پسند شده
1

یکی از پرسش هایی که زیاد با آن رو به رو می شویم این است که آیا این امکان وجود دارد که با انجام کارهای سئو منفی و مخرب سایت های برند و معروف مانند آپارات، خبرآنلاین و… را از گوگل حذف کرد؟

پاسخ منفی است. سئو منفی برای سایت هایی با برندینگ قوی تاثیر چندانی ندارد و نمی تواند تغییراتی را در رتبه و نتایج آن سایت ایجاد نماید.(درست مانند ریختن چند پالت رنگ در دریا هست!).

سئو منفی چیست؟

مطالب بیشتر:

آموزش گوگل ترندز سئو منفی در حقیقت مجموعه اقداماتی است که از سمت رقبای سایت شما برای حذف یا تاثیر منفی گذاشتن روی رتبه سایت شما در گوگل انجام می گردد. سئو منفی برای سایت های کم قدرت و با برندیگ ضعیف بسیار خطرناک است تا حدی که امکان تشخیص آن از طرف گوگل هم مشکل است.

از کجا متوجه شویم سایت ما سئو منفی شده است؟

برای این مورد احتمالا شما نیاز به یک متخصص سئو دارید. سئوکار با آنالیز داده ها و لینک های ورودی سایت شما این مشکل را پیدا خواهد کرد و همچنین برای رفع این مشکل نیز شما را راهنمایی خواهد کرد. متخصصان سئو از ابزارهایی استفاده می کنند که اغلب امکان ردیابی سئو منفی و تا حدی منبع آن را نیز ممکن خواهد نمود.

پول چیست؟

ماهیت پول مجازی

چهارشنبه 26 تیر 1398 - 13:39
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
3
عضویت
11 /3 /1399
پاسخ : 1 آموزش سئو

آموزش سئو یکی از به روز ترین آموزش های موجود در زمینه وب و دیجیتال مارکتینگ می باشد. این آموزش از بخش هایی مانند سئو داخلی، سئو خارچی، سئو تکنیکال و حتی ابزار هایی مانند آموزش google search console و ... .

اما در سئو هم مانند بسیاری از مشاغل و تخصص های دیگر افرادی پیدا می شوند که به دنببال راه های زشت و زننده برای ارتقا خود می باشند. آن هم سئو منفی نام دارد. در سئو منفی شما اصطلاحا به رقیبان خود اتک می زنید تا سطح سئو سایت آن ها را هم کاهش دهید.

سه شنبه 14 مرداد 1399 - 10:10
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
1
عضویت
30 /9 /1399
محل زندگی
محلات
سن
29
پاسخ : 2 کارهای سئو منفی و مخرب چیست؟

سئو اونقدرام سخت نیس فقط اصولی انجامش داد. همین سئوی منفی ثمره رفتن سراغ سئو کلاه سیاه هستش. سئو کلاه سفید رو دنبال کنید نه ریسک داره نه باعث میشه امتیاز منفی بگیرید نه گوگل ازتون ناراحت میشه نه بینگ نه یاهو نه هیچ موتور جستجوی دیگه ای...همانا که بازگشت همه ما به سمت سئوی کلاه سفید است.

یکشنبه 30 آذر 1399 - 11:20
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
4
عضویت
16 /10 /1399
پاسخ : 3 کارهای سئو منفی و مخرب چیست؟

چقدر جالب من نمیدونستم سئوی منفی نمیتونه روی سایت های قوی و شناخته شده مثل آپارات تاثیر بذاره. ولی ممکنه ناخوداگاه درگیر سئوی منفی بشیم بدون اینکه خودمون متوجه شده باشیم؟

سه شنبه 16 دی 1399 - 10:23
نقل قول این ارسال در پاسخ
:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::