با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 188
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/1845
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ

ارسال ها
46
عضویت
25 /7 /1397

امن باشید! راه حل پشتیبان برای طراحان و توسعه دهندگان

منابع و ابزار

امروزه هر چیز دیجیتال است - چه عکس ها، موسیقی و یا هر اسناد شخصی و تجاری دیگر، همه چیز در رسانه های دیجیتال ذخیره می شود، ما فعلا و قطعا آینده ما!

به غیر از مزایای آن، دارای چندین معایب است و ما در اینجا به نکات مثبت و منفی توجه خواهیم کرد تا راه حلی برای شما فراهم کنیم!

برخی از خطرات عمده در مورد داده های مهم عبارتند از:

این خطرات را می توان با پشتیبان گیری منظم انجام داد. پشتیبان گیری اصل اصل امنیت داده است. شما دو گزینه برای هدف پشتیبان دارید، یکی از پشتیبان گیری از راه دور است و دیگری پشتیبان آنلاین است. با استفاده از پشتیبان گیری از راه دور شما همچنان مشکالت زیادی داشتید و به اطلاعاتتان خطور می کند، شما باید از قفل های امنیتی، جعبه های قوی یا سایر اقدامات امنیتی استفاده کنید تا مطمئن شوند.

به همین دلیل ما پشتیبان آنلاین را ترجیح می دهیم تا از راه دور. با استفاده از یک سرویس پشتیبان آنلاین، می توانید اطلاعات خود را با هزینه بسیار کمی در مقایسه با هزینه هایی که می خواهید برای امنیت پشتیبان گیری از راه دور تهیه کنید، محافظت کنید.

این روش نیز بسیار سریع است، تنظیم و نصب و راه اندازی یک مسئله از دانلود یک نرم افزار و فقط آن را نصب کنید. شما می توانید به راحتی اطلاعاتی را که میخواهید بازیابی کنید را جستجو کنید: شما مجبور نیستید از طریق یک کلیه کابینت ها برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز خود پشتیبان بگیرید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

1. DropBox

Dropbox همه در یک ابزار برای پشتیبان آنلاین، همگام سازی فایل و به اشتراک گذاری فایل و انتخاب شخصی من است. بر خلاف برنامه های دیگر که فقط فایل ها را همگام سازی می کنند و یا فایل ها را به صورت آنلاین و یا فقط تهیه نسخه پشتیبان تهیه می کنند، Dropbox یک برنامه کاربردی است که تمام این ویژگی ها را در یک برنامه واحد فراهم می کند.

با استفاده از ویژگی همگام سازی فایل از Dropbox، شما 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی آنلاین را به صورت رایگان دریافت می کنید که با افزایش برنامه های حرفه ای به 100 گیگابایت افزایش می یابد. شما می توانید هر نوع فایل یا هر اندازه را همگام کنید. با پشتیبانی از برنامه های ویندوز، مک و لینوکس تا به امروز، راه حل جامع ترین است. در زیر نمودار هزینه و فضای آن ارائه شده است.

پس از نصب Dropbox، این یک پوشه است که شما "اسناد من" به نام "Dropbox من" خواهید بود. هر فایل کپی شده یا نقل مکان شده در آن پوشه به سرورهای Dropbox ارسال می شود و همگام سازی می شود و شما همچنین می توانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود از هر کامپیوتری با Dropbox نصب شده و از وب سایت Dropbox به آنها دسترسی پیدا کنید.

در حال حاضر به جای استفاده از ایمیل برای ارسال برخی از فایل های شما می توانید از Dropbox استفاده کنید که روند انتقال فایل ها را بسیار آسان و بدون مشکل می کند. اگر شما می توانید تعداد زیادی از فایل های که شما باید به مشتریان و یا همکاران ارسال کنید، آنها را به طور مستقیم در پوشه عمومی اضافه کنید، لینک را که به طور عمومی قابل دسترسی است، به همکاران یا مشتریان خود بفرستید و شما می توانید فایل ها را دانلود کنید و مدارک.

شما همچنین می توانید پوشه های مشترک ایجاد کنید و از افراد دیگر دعوت کنید که محتوای Dropbox را برای سازمان های بزرگ کسب و کار با تعداد زیادی از کارکنان مناسب سازند.

2. Mozy

موزی دومین راه حل ذخیره سازی پشتیبان است که ما بررسی می کنیم. در امنیت، موزی یک امتیاز عالی به دست می آورد. این سرویس به عنوان امن ترین سرویس پشتیبان گیری آنلاین آنلاین محسوب می شود زیرا Mozy با استفاده از رمزنگاری SSL 128 بیتی برای اطمینان از اینکه آن را متوقف نمی شود.

همچنین از رمزگذاری 448 بیتی Blowfish برای جلوگیری از دسترسی فرد به اطلاعات در سرورهای Mozy استفاده می کند. MozyPro همچنین از رمزنگاری AES 256 بیتی ارتشی استفاده می کند و آن را امن ترین سرویس ذخیره سازی آنلاین و راه حل پشتیبان می داند.

Mozy از سطوح مختلف سیاست های امنیتی و حریم خصوصی برای اطمینان از امنیت اطلاعات استفاده می کند. با استفاده از Mozy شما می توانید مقدار زیادی از کنترل را بر روی نوع پشتیبان گیری و زمان انجام دهید.

شما می توانید این تنظیم یک بار تنظیم کنید و سپس بقیه وظیفه موزی است. شما می توانید پشتیبان گیری خودکار را تنظیم کنید و فایل های مهم خود را به صورت روزانه یا هفتگی آپلود کنید. شما همچنین می توانید استفاده از حافظه موزی را مدیریت کنید که به شما کمک می کند که کامپیوتر خود را تضعیف نکنید.

شما می توانید فایل و اسناد خود را از هر کامپیوتر بدون نصب برنامه بر روی آن کامپیوتر دانلود کنید. پس از نسخه پشتیبان اولیه، Mozy فقط بخش های جدید یا تغییر یافته فایل ها را پشتیبان گیری می کند، صرفه جویی در پهنای باند و اطمینان از پشتیبان گیری های آینده فوق العاده سریع است.

این به طور خودکار فایل های مهم را برای پشتیبان گیری توصیه می کند، می توانید از آنها انتخاب کنید یا آنها را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید یک برنامه زمانی ایجاد کنید که پشتیبان گیری شما انجام شود.

این دو برنامه را فراهم می کند، یکی MozyHome و دیگری MozyPro است. قیمت گذاری MozyHome و MozyPro در ادامه می آید.

Mozy از ویندوز و مک پشتیبانی می کند، اما از هر دستگاه تلفن همراه مانند آیفون یا اندروید پشتیبانی نمی کند، در حالی که سرویس های دیگر به ویژه برنامه های کاربردی برای این منظور طراحی شده اند.

ما فکر می کنیم این سرویس پشتیبان کامپیوتر است، به همین دلیل این ویژگی را اضافه نکرده اند، اما در آینده 2 یا 3 سال این ویژگی اجباری خواهد بود و در بازار باید باقی بماند. Mozy باید بر این خطا تمرکز کند.

موزی بهترین انتخاب برای افرادی است که امنیت پایین اطلاعات خود را با قیمت پایین می خواهند. این به عنوان سرویس پشتیبان طراحی شده است، اما در حال حاضر یکی از بهترین ذخیره سازی آنلاین فایل های شما با کمک و پشتیبانی گروه بسیار متقابل است.

رابط کاربری بسیار آسان است. به طور خلاصه، موزی بهترین سرویس برای راه حل پشتیبان است.

3. کربنات

کربناته بسیار آسان است برای استفاده و نصب سریع. پس از نصب، می توانید فرآیند اتوماتیک را برای ذخیره فایل های مورد نظر خود انتخاب کنید. انتخاب یک فایل برای پشتیبان بسیار آسان است، شما تنها با یک کلیک بر روی یک فایل کلیک کنید و سپس کربنیت را انتخاب کنید و به طور خودکار به سرویس برای شما ذخیره می شود.

سرویس پشتیبان کربنیت دو بار در رایانه شما را رمزگذاری می کند و سپس آنها را در سرورهای داده ایمن رمزگذاری می کند و باعث می شود آنها به طور غیرممکن مورد استفاده قرار گیرد. کربنیت دارای فضای ذخیره سازی نامحدود، پشتیبان گیری خودکار برنامه ریزی شده، دسترسی از راه دور به فایل های شما و غیره است.

شما می توانید فایل های ذخیره شده خود را از هر نقطه و از هر کامپیوتر بازگردانید. شما می توانید پشتیبان گیری خودکار را برای انجام پشتیبان گیری به طور روزانه تنظیم کنید گزینه های دیگر نیز مانند پشتیبان گیری به صورت ساعت در دسترس هستند.

این رمزگذاری دوگانه و ذخیره سازی بیش از حد را فراهم می کند تمام فایل ها از طریق اتصال SSL ارسال می شود و اعضای گروه Carbonite نمی توانند فایل های خود را که اطلاعات شما را بسیار امن می کنند را مشاهده کنید.

کربنیت یک گزینه پشتیبان بسیار خوبی برای کسانی است که نیاز به دسترسی از راه دور به فایل های خود و ذخیره سازی نامحدود را با یک قیمت بسیار مناسب که کمتر از 5 دلار در هر ماه است (اشتراک سالانه) است. این نیز برای افراد تنبل است که فراموش کرده اند که داده های خود را به صورت دستی پشتیبان گیری کنند: کاملا خودکار است.

4. SugarSync

SugarSync یک راه عالی برای ذخیره سازی، اشتراک گذاری و بسیج فایل ها و داده های شما است. این واقعا یک راه حل جامع برای ذخیره سازی آنلاین، اشتراک گذاری فایل/همکاری آنلاین و همگام سازی چندین کامپیوتر است.

SugarSync ویژگی های پشتیبان گیری، همگام سازی، به اشتراک گذاری فایل ها و دسترسی از راه دور به اطلاعات خود را از هر جایی که اینترنت در دسترس است ارائه می دهد. به غیر از این، ویژگی های پیشنهادی بسیار جالبی را ارائه می دهد. این ابزار بسیار ساده اما قدرتمند است.

شما فقط باید فایل ها را برای همگام سازی انتخاب کنید سپس می توانید استراحت کنید: در حال حاضر مسئولیت SugarSync برای انجام آنچه شما پیشنهاد کرده اید انجام دهید. شما می توانید فایل های خود را با خانواده، دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید. SugarSync در پس زمینه اجرا می شود و کاملا خودکار است.

SugarSync خدمات خود را به قیمت 4.99 دلار در ماه ارائه می دهد. این برنامه کامل Tariff کامل را دارد.

SugarSync ارائه می دهد به اشتراک گذاری بسیار انعطاف پذیر، آن فایل ها و داده های خود را بسیج می کند. شما می توانید از اطلاعات خود نه تنها از رایانه خود استفاده کنید، بلکه از هر نقطه از جهان از اینترنت و تلفن های همراه خود استفاده کنید.

شما می توانید لینک امن فایل های خود را به دوستان یا همکار ارسال کنید: بدون نیاز به اسناد در ایمیل یا سایر رسانه های قابل حمل ضمیمه کنید. این پنج نسخه قبلی فایل را ذخیره می کند، بنابراین شما به راحتی می توانید آنها را در صورت نیاز بازگردانید.5. IDrive

IDrive همه چیز را که می خواهید در سرویس پشتیبان آنلاین مشاهده کنید ارائه می دهد. با استفاده از IDrive شما می توانید حساب های متعدد خود را از طریق یک حساب مدیریت کنید. شما می توانید آن را از طریق اتصال از طریق اتصال پروکسی نیز کار کنید.

هنگامی که شما IDrive را برای اولین بار نصب می کنید، انتخاب پیش فرض از اغلب پشتیبان گیری از جمله اسناد، تصاویر و فیلم ها با یک برنامه تصادفی بعد از ساعت ایجاد می شود. شما می توانید انتخاب و برنامه را پس از آن سفارشی کنید.

این به طور خودکار بخش های اصلاح شده فایل ها یا پوشه ها را شناسایی می کند و بعد از هر 10 دقیقه آن را باز می کند. IDrive پشتیبان گیری قابل اعتماد از قلم/فایل های قفل مانند فایل های چشم انداز، QuickBooks، MS-Excel و دیگران را انجام می دهد. شما می توانید فایل های کشیدن و رها کردن را از طریق درایو آنلاین خود به سیستم محلی بازگردانید.

IDrive به صورت رایگان 2 گیگابایت ارائه می دهد و در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر می توانید نسخه حرفه ای را ارتقا دهید. تعرفه IDrive Pro به شرح زیر است

IDrive حفظ و اجازه می دهد تا شما برای بازگرداندن 30 نسخه از یک فایل و نسخه های قدیمی به صورت رایگان ذخیره می شود بدان معنی است که شما فضای وب خریداری شده شما هزینه نیست. شما می توانید از طریق هر مرورگر به حساب کاربری خود وارد شوید تا دسترسی به داده ها، بازگرداندن داده ها و مشاهده گزارش های ورود را مشاهده کنید.

IDrive از امنیت افزایش یافته با رمزگذاری 128 بیتی SSL در انتقال، رمزگذاری AES 256 بیتی در ذخیره سازی با کلید تعریف شده کاربر استفاده می کند. این کلید در هر نقطه از سرورهای IDrive ذخیره نمی شود. این انتقال تنها فایل های اصلاح شده است که می تواند بسیار مفید باشد اگر شما اتصال پهنای باند نامحدود ندارید.

این همه برای این بررسی است. شما بازخورد، نظرات، پیشنهادات همیشه خوش آمدید و این راهی است که ما می توانیم بدانیم نقاط ضعف و نقاط ضعف ما چیست.

src = "10.jpg

مقالات مرتبط

بررسی راهنمای استایل UI Style guides برندهای معروف

کدام بهترین است؟ Shopify یا WooCommerce

جمعه 07 تیر 1398 - 13:38
نقل قول این ارسال در پاسخ
:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::