با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 175
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/1807
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ

ارسال ها
33
عضویت
3 /9 /1397
پسند شده
1

باز کردن پیچ به خصوص وقتی زنگ زده یا خراب شده است بسیار سخت است. به همان اندازه باز کردن پیچ در مکان های تنگ و کوچک و نامناسب مشکل است. حتی ممکن است در هنگام کار با پیچ ها ابزار خراب شوند. تمام اینها مشکلاتی است حتی تعمیرکاران نیز با آنها سرو کار دارند.

بیشتر

مشکلات باز کردن پیچ ها

برای اینکه بتوان بر این مشکلات غلبه کرد باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. بیشتر اوقات با اعمال نیروی بیشتر پیچ باز می‌شود در حالی که اگر نیرو کافی نباشد ممکن است پیچ به هیچ عنوان تکان هم نخورد. مشکل دیگری نیز وجود دارد. این مشکل برای حرفه ای ها مهم تر است و آن این است که مدت زمان باز کردن پیچ ممکن است زیاد شود به خصوص برای پیچ هایی که به راحتی در دسترس نیستند. باید به این اشاره کرد که این زمان طولانی برای تعمیرکاران که ممکن است پیچ های زیادی را باز کنند و این باعث می‌شود زمان زیادی هدر رود.

چاره کار آچار بکس است. این آچار نیرویی بسیار بیشتر از دست انسان دارد و می‌تواند به سرعت و به راحتی هر پیچی را باز کند.

آچار بکس چیست؟

آچار بکس همانطور که از نامش پیداست یک نوع آچار است که برای باز و بسته کردن پیچ ها کاربرد دارد. آچار بکس در انواع مختلفی وجود دارد. اما می‌توان گفت همه آنها تا حد زیادی یکسان عمل می‌کنند. نیروی این آچار از طریق باد، برق یا باتری تأمین می‌شود. به این طریق نیروی بیشتری نسبت به نیروی دست ایجاد می‌شود. پس سرعت کار را افزایش داده و خطرات و خسارات احتمالی را کاهش می‌دهد.

کدام آچار بکس مناسب ما است؟

باید گفت که هر آچار بکسی مزایای خود را دارد. بکس های بادی توسط تعمیرکاران خودرو و حرفه ای ها استفاده می‌شود زیرا این آچار ها قدرت و سرعت بسیار زیادی دارند اما باید به کمپرسور باد متصل باشند، به همین دلیل نمی‌توان آنها را زیاد جا به جا کرد.

آچار بکس برقی حتی قدرت و سرعت بیشتری نسبت به نوع بادی دارد و اندازه آن کوچکتر است. اما این نوع نیز برای کار به نیروی برق نیاز دارد و امکان جا به جایی آن وجود ندارد. مزیت این مدل قیمت مناسب نسبت به دو نوع دیگر است.

آچار بکس شارژی گرانترین نوع آچار بکس است. قدرت و سرعت آن در حد بکس بادی است ولی نیازی به کابل و ... ندارد و در هر مکانی می‌توان از آن استفاده کرد.

شنبه 11 خرداد 1398 - 17:16
نقل قول این ارسال در پاسخ
:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::