با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 181
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/1763
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ
ارسال ها
106
عضویت
23 /7 /1397
محل زندگی
http://www.idea-soft.ir/
تعداد اخطار
1
یاهو آی دی

رفع اشتباهات و خطاها در طراحی سایت

قابلیت استفاده با کیفیت بالا مرکز مذاکرات در این صنعت در ده سال گذشته بوده است، زیرا برای کاربران بیشتر و بیشتر در طراحی سایت مهم است. قابلیت استفاده خوب نیز می تواند به ایجاد آگاهی از نام تجاری کمک کند و به طور کلی می تواند نظرات کاربران یک طراحی سایت و حتی یک شرکت را بهبود بخشد. امروزه تمرکز زیادی روی قابلیت استفاده وجود دارد، زیرا شرکت های بزرگ و کوچک نشان دادند که چه میزان استراتژی قابل استفاده در استفاده از قابلیت های خوب میتواند در طراحی سایت باشد. قابلیت استفاده بسیار خوبی در چند سال گذشته در قلب شروع به کار موفق بوده است. ایده های ساده اغلب نوآورانه ترین هستند و عمدتا قابلیت استفاده از آن است.

ساخت یک ویژگی یا یک محصول آسان برای استفاده، در حالی که همچنان کیفیت محصول را در سطح بالا در طراحی سایت حفظ می کند. مقاله امروزه به معنای عقلانی فراوانی میرسد. به نظر می رسد که پس از سال ها بحث در مورد این موضوع، طراحان طراحی سایت هنوز هم درک آن را سخت می کنند. قابلیت استفاده دیگر از شوخی نیست و توصیه های زیر باید چاپ شده و بر روی دیوار در مقابل میز خود قرار داده شود.

انتخاب رنگ مناسب برای لینک ها در طراحی سایت اغلب من خودم را در مرور صفحاتی که پیوندهایی به هیچ وجه برجسته نیستند پیدا می کنم. این یکی از بدترین اشتباهاتی است که تاکنون در طراحی سایت دیده ام. من ترجیح می دهم یک صفحه با رنگ پیوند به طور پیش فرض آبی را از یک صفحه که در آن رنگ پیوند همان محتوای است. کاربران باید بدانند که چگونه به حرکت و جایی که می توانند در طراحی سایت کلیک کنند. شما نمیتوانید انتظار داشته باشید که آنها را جستجو کنید، با حرکت دادن با ماوس بر روی تمام کلمات تا زمانی که مکان نما به یک اشاره گر تغییر کند. من کاملا درک می کنم که گاهی اوقات، به دلیل ملاحظات طراحی سایت، لینک ها را نمی توان با رنگی که بیش از حد برجسته است برجسته می کند.

کاملا قابل فهم است اما پس از آن برخی از دکوراسیون متن یا یک مرز نقاشی در انتهای لنگر اضافه کنید. شما به سادگی نیاز به تاکید بر لینک ها به روش یا دیگری. پیوندهای بازدید شده نیز چیزی است که باید به نحوی متفاوت با رنگ پیش فرض مورد تاکید در طراحی سایت قرار گیرد. این به این دلیل است که به کاربران کمک می کند تا بدانند کجا پیش از آنها بوده است، بنابراین آنها می توانند تصمیم بگیرند کجا می خواهند در طراحی سایت سر و سامان دهند. برخی از طراحی سایت ها بازدید کنندگان خود را گیج می کنند، اما به وضوح می گویند که قبل از آنها قبلا بوده است، آنها به شما کمک می کنند که یک مرور بهتر از طراحی سایت خود داشته باشند.

طراحی سایت وردپرس ، طراحی سایت وردپرس، طراحی سایت وردپرس، طراحی سایت وردپرس، لیست شرکت های طراحی وب سایت ، سایت وردپرس ، لیست شرکت های طراحی وب سایت ، سایت وردپرس

سایت وردپرس، سایت وردپرس، بهترین شرکت طراحی

وب سایت ، لیست شرکت های طراحی

وب سایت ، بهترین شرکت طراحی

وب سایت ، لیست شرکت های طراحی

وب سایت ، ساخت سایت وردپرس ، بهترین شرکت طراحی

وب سایت ، ساخت سایت وردپرس ، ، ساخت سایت وردپرس

بهترین شرکت طراحی

سایت فروشگاهی در تهران

بهترین

شرکت طراحی وب سایت

بهترین شرکت طراحی سایت در تهرانبهترین شرکت های طراحی سایتبهترین شرکت طراحی سایتانتخاب شرکت طراحی سایتبزرگترین شرکت طراحی سایت در تهرانبهترین شرکت طراحی سایت در تهرانبهترین شرکت طراحی سایت در تبریزبهترین شرکت طراحی سایت شیرازشرکت طراحی سایت در مشهدشرکت طراحی سایت در شیرازشرکت طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در تهرانطراحی سایت تهرانطراحی سایت تهرانطراحی

سایت تهرانطراحی سایت فروشگاهیطراحی اپلیکیشنطراحی اپلیکیشنطراحی اپلیکیشن

ساخت سایت

ساخت سایت

ساخت سایت

ساخت سایت

تبلیغات اینترنتیتبلیغات اینترنتیتبلیغ در گوگلتبلیغات در گوگل

طراحی

سایت ، طراحی

سایت ، طراحی

سایت ، طراحی

سایت ، طراحی

وب سایت ، طراحی

وب سایت

طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت تهران طراحی سایتشرکت طراحی سایت ، طراحی سایت تهران

طراحی سایت تهرانشرکت طراحی سایت شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت ، طراحی

سایت تهران ، شرکت طراحی سایت ، طراحی سایت تهران ، طراحی سایت تهران ، شرکت

طراحی سایت تهران ، شرکت طراحی سایت تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت تهران

طراحی

سایت تهران

طراحی

سایت تهران

جمعه 02 فروردین 1398 - 14:49
نقل قول این ارسال در پاسخ
:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::