با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 239
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/1746
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ

ارسال ها
15
عضویت
18 /10 /1397

تاثیر سرعت هاست و سرور مجازی برروی رتبه سایت

تاثیر سرعت هاست و سرور مجازی برروی رتبه سایت ، تاثیر سرعت هاست و سرور مجازی در لود شدن سایت کاملا مشهود است از سال ۲۰۱۰ این مورد به فاکتورهای رتبه بندی سایت ها اضافه شد و اعلام شد که بارگذاری بالای سایت از طریق جستجو با موبایل باعث افزایش رتبه سایت در گوگل می شود ، این نکته نیز قابل توجه است که برای وارد شدن به این عرصه نیاز به شناخت و درک پیچیدگی ها و تغییر پذیری شدید این فاکتور ها می باشد .

عوامل بهبود سرعت و رتبه سایت :

در ادامه به توضیح و تفسیرعواملی که باعث افزایش سرعت هاست و سرور مجازی می شوند که به تبع آن باعث افزایش رتبه سایت می شوند می پردازیم .

تعداد اشتراک ها :

در مقالات قبل اشاره شد که از یک هاست اشتراکی تعدادی کاربر استفاده می کنند و هرچقدر تعداد این اشتراک ها بیشتر باشد ، نیاز به تقسیم منابع نیز بیشتر می شود و این باعث کاهش سرعت سایت ها می شود .

خرید لایسنس پلسک خرید لایسنس سی پنل

مناع سرور :

سرورهای مجازی با توجه به سیستم عامل خود به چندین دسته تقسیم می شوند به طور مثال می توان به سرور مجازی میکروتیک ، سرور مجازی ویندوز و … اشاره نمود قبل از خرید سرور مجازی می بایست با توجه به نوع و کاربری سایت از بهترین نوع کانفیگ مطلع شد و با آگاهی کامل نسبت به انتخاب سرور و دیتاسنتر اقدام نمود زیرا در صورت انتخاب غلط و کم بودن منابع سرور سایت از سرعت مطلوبی برخوردار نخواهد بود .

وب سرور مناسب :

یک وب سرور مناسب می بایست بتواند به صورت حرفه ای تمامی درخواست ها و بازدیدهای ارسال شده به سایت را مدیریت نماید و با کاهش منابع سرور باعث افزایش بهره وری سایت شود و با کش نمودن اطلاعات سایت و فشرده سازی اطلاعات باعث افزایش بارگذاری سایت شود .

سایت بهینه :

در صورت بهینه نبودن داده های سایت و حجم زیاد غیر ضروری دیتاها سرعت و عملکرد سایت با کاهش روبرو می شود .

استفاده از AMP :

همانطور که در ابتدا توضیح داده شد گوگل به تازگی اعلام کرده است که سرعت بارگذاری سایت ها از طریق مرورگر موبایل در رتبع بندی تاثیرگذار است و AMP اختصار عبارت Accelerated Mobile Page و به معنای افزایش سرعت لود سایت در گوشی همراه است ، از این طریق برنامه نویسان می توانند صفحات HTML با حجم کم تولید نمایند که با سرعت زیاد در موبایل لود می شود .

با توجه به توضیحات فوق می توان به این نتیجه رسید که سرعت به معنای برتری و برتری به معنای افزایش رتبه سایت در گوگل است بنابراین توجه به موارد فوق در خرید سرور مجازی لازم و ضروری است .

سرور مجازی رایگان خرید سرور

مجازی سرور

مجازی خرید

سرور مجازی آمریکا خرید

سرور مجازی آلمان

امضای pooyany97


خرید سرور مجازی
خرید سرور مجازی
یکشنبه 12 اسفند 1397 - 10:22
نقل قول این ارسال در پاسخ
:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::