با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 298
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/1650
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ

ارسال ها
33
عضویت
3 /9 /1397
پسند شده
1

شاید باورتان نشود ولی حتی خرید انواع لباس به صورت اینترنتی رواج بسیاری پیدا کرده است. در این میان مزون لباس عروس و لباس شب فروش بالایی دارند. در عصر امروز مشتریان سعی میکنند ابتدا در اینترنت و شبکه های اجتماعی جستجو کرده و با مدل های زیبا و به روز آشنا شوند. می توان به راختی همین جستجوی ساده را هدفمند کرده و کاربران را به مشتری تبدیل کرد. اما چگونه؟ این موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

برای مشاهده محصول شرکت در این زمینه از لینک زیر استفاده نمایید.

مشاهده محصول

با توجه به مطالب گفته شده قطعا یکی از بهترین راه های معرفی مزون و افزایش مشتریان طراحی سایت است. طراحی سایت هزینه ی بالایی ندارد اما می‌تواند تعداد مشتریان را تا حد زیادی افزایش دهد. می‌توان یک سایت را به صورت اختصاصی برای یک مزون طراحی کرد. روش دیگر این است که با طراحی سایت و معرفی مزون های مختلف و فروش محصولات آنها درآمد کسب کرد. در هر صورت طراحی مزون لباس عروس و لباس شب ایده خوبی است. می‌توان این ایده را گسترش داده و دامنه آن را به طراخی سایت بوتیک نیز بسط داد. بوتیک ها هم برای افزایش فروش محصولات خود می‌توانند از طراحی سایت استفاده کنند.

طراحی سایت مزون و بوتیک چه مزایایی دارد؟

مزایای طراحی سایت بوتیک و مزون لباس عروس دو طرفه است. هم برای صاحب سایت مزایای زیادی وجود دارد و هم برای مشتریان آن. صاحب سایت می‌تواند با کسب شهرت و اعتبار درآمد خود را از طریق سایت افزایش دهد. خریداران نیز می‌توانند یک خرید راحت و خوب را تجربه کنند. در هر صورت بوتیک ها و مزون ها نیز باید در فضای مجازی حضور داشته باشند تا با تکنولوژی همگام شوند.

ویژگی های سایت مزون و بوتیک

طراحی سایت باید مناسب با مزون و بوتیک بوده به خوبی با این کسب و کار تناسب ظاهری داشته باشد. طراحی زیبا برای کاربر جذاب خواهد بود و او را مدت بیشتری در سایت نگه می‌دارد.

دسته بندی ها باید کاملا تفکیک شده باشد تا کاربر بتواند محصول مورد نظرش را راحتتر پیدا کند. بهتر است در صفحه نخست این دسته بندی ها همراه با بنرهای مرتبط و جذاب وجود داشته باشند.

بخش های درباره ما، تماس با ما و ...نیز باید وجود داشته باشند.

طراحی سایت باید به صورت رسپانسیو باشد تا کاربران از طریق گوشی همراه نیز بتوانند به راحتی به سایت دسترسی داشته باشند.

سئو یک سایت از مهمترین عوامل تأثیر گذار در موفقیت سایت است. پس پس از طراحی و آماده شدن سایت باید از یک متخصص سئو کمک بگیرید. جهت سفارش طراحی سایت بوتیک و مزون با ما در تماس باشید.

پنجشنبه 06 دی 1397 - 15:57
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
9
عضویت
28 /5 /1401
پاسخ : 1 طراحی سایت مزون لباس عروس و بوتیک

برای ره اندازی تولیدی لباس باید اطلاعات کامل داشته باشیم به عنوان مثال برای راه اندازی تولیدی روسری باید دقت کنیم انتخاب کدوم رنگ و طرحی باعث میشه فروش محصول هم بالا بره.

جمعه 28 مرداد 1401 - 12:27
نقل قول این ارسال در پاسخ
:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::