با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 346
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/1598
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ

ارسال ها
21
عضویت
26 /8 /1397

برای خرید بهتر و مقرون بصرفه باید هدف شما از خرید یک دستگاه بنر مشخص شود. موارد استفاده آن در آینده را بررسی کنید. مهمترین نکات قبل از خرید شامل سایز و نوع هد دستگاه چاپ بنر می‌باشد. کیفیت چاپ و سرعت دستگاه هم دو فاکتور مهم هستند که از دو مورد اول ناشی میشوند. نهایتا همه این موارد باید با بودجه‌ای که برای خرید دستگاه درنظر دارید مطابقت داده شود تا بهترین خرید ممکن را انجام دهید.

خرید دستگاه چاپ بنر فرایند خاص و پیچیده ای ندارد و هر فردی با هر میزان اطلاعات میتواند تمامی مراحل خرید دستگاه بنر را انجام دهد. البته باید توقعات خودتان از دستگاه و بازاری که قراراست در آن کار کنید را با دقت زیادی بررسی کنید. قبل از هر اقدامی نیازهای خود و نیازهای مشتریان را مورد بررسی قرار دهید. هرقدر این فرایند را دقیقتر انجام دهید میتوانید انتخاب بهتری مطابق با نیاز خود و سفارشات مشتریان‌تان داشته باشید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

عموما مشتری ها شرکت های مختلف ارائه دهنده را از طرق مختلف پیدا می کنند. برخی با مشورت دوستان ، برخی از سرچ در فضای اینترنت و برخی دیگر به واسطه تبلیغات مختلف در فضای حقیقی! مهم نیست مشتریان از چه طریق با شرکت ارائه دهنده دستگاههای چاپ آشنا می شوند، تمامی این مشتریان به ۲ دسته تقسیم می شوند که نوع مشاوره دادن به آن ها نیز تفاوت دارد.

سه شنبه 29 آبان 1397 - 14:23
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
12
عضویت
27 /5 /1397
پاسخ : 1 خرید دستگاه چاپ بنر

توضیحات کامل و عالی بود ممنونم از شما

جمعه 08 اسفند 1399 - 21:50
نقل قول این ارسال در پاسخ
:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::