با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 333
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/1568
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ

ارسال ها
46
عضویت
25 /7 /1397

20 آموزش برای یادگیری مبانی فتوشاپ

آموزش طراحی سایت

Adobe Photoshop نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش عکس است که از ابزارهای مختلفی برای انجام کارهای دلخواه برای ایجاد گرافیک شگفت انگیزی برخوردار است و تصاویر شما به صورت شگفت انگیز ویرایش می کند.

بهترین نرم افزار ویرایش عکس که در حال حاضر در دسترس است، اما یادگیری آسان نیست. برای یادگیری اصول اولیه، زمان و راهنمایی لازم است. اگر فقط نرم افزار را دارید، مقاله کاملی را پیدا کردید!

1. شروع به کار با فتوشاپ

اگر شما فقط با فتوشاپ شروع کردید، این مقاله ارزش خواندن دارد، در مورد فتوشاپ و ابزارهای معمولی بحث می کند و چندین کار اساسی مانند ایجاد اسناد جدید و ذخیره فایل ها برای وب را توضیح می دهد. اگر شما از این مقاله را کامل کنید و بخوانید، دانش پایه ای خود را از تمام ابزارهایی که باید با آن کار کنید، خواهید آموخت.

3 ایجاد میانبرهای سفارشی فتوشاپ

استفاده از میانبرهای صفحه کلید، یک راه عالی برای سرعت بخشیدن به گردش کار شما است و هم شما و فتوشاپ بسیار کارآمد تر می شوید. در این آموزش شما نحوه ایجاد میانبرهای صفحه کلید سفارشی در فتوشاپ را خواهید آموخت.

6. راهنمای ابزار قلم فتوشاپ

قلم ابزار بسیار مهم است زیرا آن را در طراحی اشکال و اشیا استفاده می کنید. این راهنما به شما ایجاد اشکال ساده با استفاده از ابزار قلم آموزش می دهد.

9 ابزار فتوشاپ براش: راهنمای اصلی

به طور عمده فتوشاپ براش ابزاری برای پر کردن رنگ در تصاویر است، اما بسیاری از کاربردهای دیگر نیز دارد، در واقع شما می توانید این ابزار را در روش های مختلف بررسی کنید. این مقاله جامع به شما امکان می دهد براش ابزار و ویژگی های اصلی آن را درک کنید.

۱۰. نصب و مدیریت برس ها

این آموزش پایه فتوشاپ نحوه نصب براش ها و تکنیک های چندگانه را به شما آموزش می دهد تا به شما در حفظ و نگهداری جزئیات کمک کند.

11 قدرت پنهان ابزار براش فتوشاپ

قدرت پنهان ابزار براش فتوشاپ را با این راهنما کشف کنید.

12. ایجاد براش های سفارشی فتوشاپ

اگر میخواهید خلاقیت داشته باشید و نمیخواهید از قلمهای مشابه استفاده کنید که توسط افراد دیگر بارها و بارها استفاده میشود، میتوانید قلموی دلخواهتان را ایجاد کنید. این آموزش ها به شما در انجام این کار کمک می کند.

13. فتوشاپ گرادیان

گرادیان یک شکل پر است که شامل دو یا چند رنگ است که با هم ترکیب می شوند. در این راهنمای شما نحوه ایجاد و استفاده از فتوشاپ گرادیانها را خواهید آموخت.

14 معرفی تکنیک های انتخاب فتوشاپ

این راهنمای جامع در مورد ابزار و تکنیک های انتخابی قطعا به شما کمک خواهد کرد. روش های مختلفی برای انتخاب ابزار، را یاد می گیرید.

15. ابزار پوشش تصویر

ماسک تصویری فرآیند نشان دادن پس زمینه در اطراف شی است که به طور موثری به نرم افزار فتوشاپ دستور می دهد تا فقط آنچه در داخل انتخاب است چاپ شود و همه چیز در خارج آن نادیده بگیرد. این راهنما به شما نحوه استفاده از ابزارهای پوشش تصویری را آموزش میدهد.

16. لایه های تنظیم فتوشاپ

لایه های تنظیم فتوشاپ به شما این امکان را می دهد تا یک اثر را به یک گروه از لایه ها اعمال کنید و بعدا در حین حفظ لایه های اصلی این اثر را ویرایش کنید. در این آموزش شما مزایای استفاده از لایه های تنظیم فتوشاپ را خواهید آموخت.

19. اکشنهای فتوشاپ

فتوشاپ کارهای شما را فوق العاده سریع انجام می دهد، تصور کنید که شما مجبور به تغییر اندازه 50 یا 60 عکس با استفاده از فتوشاپ هستید و نمی دانید چگونه از عملکردهای فتوشاپ استفاده کنید؟برای این منظور ابتدا می توانید یک اکشن خاص را تعریف کرده و آن را به صورت یکسان اعمال کنید. این آموزش به شما در ساخت و استفاده از اکشن فتوشاپ کمک می کند.

22. راهنمای ابزارهای 3D فتوشاپ

مقالات مرتبط

به عنوان طراح وب کدام زبانه نویسی را باید یاد بگیرند؟

راهنمای جامع انتخاب میزبان وب

لیست هشتاد تایی تایپوگرافی با جلوه های Illustrator

چهارشنبه 02 آبان 1397 - 17:58
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
52
عضویت
29 /10 /1399
پاسخ : 1 20 آموزش برای یادگیری مبانی فتوشاپ

مجموعه آی لیلیوم فعالیت خود در صنعت گل فروشی آنلاین در سال 1396 با الهام از سبک سنتی اصیل و سلیقه ایرانی و با ترکیب آن با مکتب گل آرایی مدرن جهان آغاز نمود و قصد دارد الگوی جدیدی در این صنعت ایجاد نماید. البته ارائه محصولات با حداکثر زیبایی، طراوت، طراحی خاص و منحصر به فرد، بی نظیر بودن و کیفیت آن از آغاز تاکنون جزء چالش های همیشگی آی لیلیوم بوده و هست و در راستای حفظ حقوق مصرف کننده تا پایان خواهد بود.

گلفروشی آنلاین آی لیلیوم تمایل به عرضه شادی و زیبایی دارد که با تولید محصولات خاص و هیجان انگیز سعی در انجام آن و شراکت در تمام لحظات مشتریان خود دارد.

فروش گل و گیاه آنلاین

بازار گل و گیاه آنلاین

فروش گل آنلاین ارزان

فروش گل آنلاین مجهز

فروشگاه گل آنلاین

گلفروشی آنلاین

گل فروشی آنلاین

بازار های معروف گل در گل فروشی آنلاین

گل های خاردار گل فروشی آنلاین

گل فروشی آنلاین ارزان

فروش گل آنلاین

خرید گل اینترنتی

خرید اینترنتی گل

بازار آنلاین گل

فروش گل

گل اینترنتی

گل آنلاین

آی لیلیوم

شنبه 18 بهمن 1399 - 20:47
نقل قول این ارسال در پاسخ
:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::