با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 257
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/1553
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ
ارسال ها
106
عضویت
23 /7 /1397
محل زندگی
http://www.idea-soft.ir/
تعداد اخطار
1
یاهو آی دی

مزایای بلاگ برای طراحی سایت

طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران برای دیدن مزایای وبلاگ نویسی در طراحی سایت برای کسب و کارهای کوچک، اما فروشگاه های تجارت الکترونیک با هزاران محصول می تواند مزایای مشابهی داشته باشد. این یک سوال معتبر است، به ویژه هنگامی که متوجه شوید که برخی از بزرگترین طراحی سایت فروشگاه های تجارت دقیقا به خاطر راهکارهای وبلاگ نویسی خود شناخته نمی شوند.

وبلاگ نویسی در طراحی سایت

وبلاگ نویسی مطمئنا برای طراحی سایت فروشگاه های تجارت الکترونیک سودمند است، گرچه به شدت مورد استفاده قرار نگرفته است. در حقیقت، این یکی از ابزارهای مقرون به صرفه در طراحی سایت بازاریابی دیجیتال شماست. اگر شما به دنبال استراتژی طراحی سایت SEO خودتان هستید، شش راه را کشف کنید که یک وبلاگ تجارت الکترونیک می تواند به شما کمک کند شکاف ها را پر کنید.

آیا تا به حال فکر کرده اید چرا بسیاری از بازرگانان آنلاین در مورد علاقه، اشتراک، دیدگاه ها و دیگر شاخص های خیالی در تلاش های بازاریابی تمرکز می کنند؟ دوستداران و سهام درآمد تولید نمی کنند، اما اثبات اجتماعی که آنها انجام می دهند. دیدن دیگران با ارسال سیگنال به دیگران که محتوا ارزشمند است. صدها یا هزاران نفر دیگر در حال حاضر مقاله، ویدیو یا هر نوع محتوایی را مورد بررسی قرار داده اند. این یکی از دلایلی است که بررسیهای آنلاین بسیار قدرتمند هستند. آنها شهادت شخصی در مورد یک شرکت یا محصول را به شما می دهند تا شما را از آنچه که می توانید انتظار ببرید.

شما می توانید از پست های وبلاگ خود برای ایجاد یک مدرک اجتماعی استفاده کنید که نشان می دهد شما یک کسب و کار قانونی هستید که می داند چگونه مشتریان خود را دوست داشته باشند. یکی از راه های این کار این است که از مشتریان درخواست تجدید نظر در خرید خود، یک عکس از آنها را با پوشیدن لباس جدید خود، چیزی است که نشان می دهد مردم دیگر خرید و لذت بردن از آنچه شما در فروش هستند. در نظر گرفتن مشارکت های خود را با ارائه تخفیف های کوچک به مشتریان ارائه دهید. محتوای تولید شده توسط کاربر یک ابزار بازاریابی قدرتمند و کامل برای افزودن ارزش افزوده وبلاگ است.

نقش سئو در طراحی سایت

بهینه سازی موتور جستجو برای هر طراحی سایت تجارت الکترونیک حیاتی است و وبلاگ نویسی راه های بی شماری را برای استفاده از آن به شما می دهد. شما می توانید کلمات کلیدی در هر پست را برای کمک به ترافیک بیشتری کسب کنید. موتورهای جستجو محتوا طراحی سایت های سنگین را دوست دارد. داشتن وبلاگ یک مقدار به ظاهر بی حد و حصر برای ربات ها را برای خزیدن فراهم می کند. هرچه بیشتر وبلاگ می کنید، بهتر است به موتورهای جستجو بپردازید.

مطالعات نشان می دهد که صفحه اول نتایج جستجو حدود 95 درصد از ترافیک وب را دریافت می کند. به این معنی است که 5٪ دیگر بین تمام صفحات باقیمانده نتایج جستجو تقسیم شده است. مهم است که هر کاری که می توانید انجام دهید، برای صعود از راه خود به صفحه صفحه اول، برای به دست آوردن بهترین شانس برای درآمد ترافیک وب، کار می کنید.

قیمت طراحی سایت تبلیغات در گوگل قیمت طراحی سایت قیمت طراحی سایت قیمت طراحی سایت

طراحی سایت با وردپرس طراحی سایت با وردپرس طراحی سایت با وردپرس طراحی سایت با وردپرس

دوشنبه 23 مهر 1397 - 16:03
نقل قول این ارسال در پاسخ
:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::