با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 679
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/1512
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ

ارسال ها
1
عضویت
7 /6 /1397

سئو و محتوای تولید شده توسط کاربر، رابطه پیچیده ای دارند. از طرفی، تولید محتوا توسط کاربر می تواند به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری ارائه دهد، رنک و رتبه شما را برای عبارت های کلیدی دم بلند افزایش دهد و افراد را به فعالیت هایی دعوت کند که موجب به دست آوردن لینک و دیگر سیگنال های مثبت بیرون سایت می شود. از طرفی دیگر، محتوایی که کاربر تولید می کند می تواند بی کیفیت، اضافه و اسپم باشد. می تواند چگالی شما را کاهش دهد و گاهی اوقات حتی می تواند باعث شود گوگل به صورت شخصی با شما برخورد کند.
سئو سایت با بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر علمی است که امروزه بسیاری از وب سایت ها در ایران و در سراسر دنیا از ان به جهت بهبود کسب و کار اینترنتی خود استفاده میکنند .
در بسیاری از مقالات نیوسئو میزان تاثیر محتوا بر نگاه گوگل به سایت شما، تکرار شده است در بخش آموزش سئو سایت نیوسئو به این مسئله پرداخته ایم.
در سایت نیوسئو آموزش سئو رایگان ارائه می گردد تا افراد علاقه مند به این عرصه بتوانند دانش خود را در زمینه سئو لحظه به لحظه بهبود بخشند و از آن در کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنند. این آموزش ها به چند حالت کتاب آموزش سئو، فیلم آموزش سئو و متون آموزش سئو ارائه شده است.

این بخش شامل تمام مقالات نیوسئو در زمینه آموزش سئو و بهینه سازی سایت ها برای گوگل می‌ باشد. بیشک با خواندن این مقالات شما می توانید سایت خود را به شرایط مطلوبی در رتبه بندی های گوگل برسانید و در نتیجه آن باعث افزایش بازدید، افزایش مشتری و در نهایت افزایش فروش خود شوید.

در این مقالات , امیر قمصری به شما نکات کلیدی زیادی را آموزش داده است و معتقد است سئو علمی نیست که منحصر به گروه خاصی از مردم باشد و باید همه وب مسترها و صاحبان کسب و کار اینترنتی آن را به خوبی فرا گیرند.

اگر شما مقالات آموزش سئو سایت را دنبال کنید بی شک یکی از حرفه ای ترین سئو کاران میشوید.
آموزش سئو محتوای تولید شده توسط کاربر
محتوای اصلاح شده
محتوای اصلاح شده، محتوایی است که شما با جمع آوری، سازمان دهی، بازسازی و انتشار محتوایی که به دست دیگران ساخته شده، تولید می کنید. به این مسئله معمولا به دید اصلاح محتوایی که به دست دیگر ناشران ساخته شده است نگاه می شود. مانند زمانی که یک وبلاگ لیست ماهانه ای از پست های وبلاگی برتر منتشر شده در حوزه کاری خود پست می کند.

اما اصلاح و ویرایش محتوا اصلا محدود به تغییر بسته بندی محتوایی که توسط دیگر متخصصین ساخته می شود نیست. شما می توانید محتوای اصلاح شده ای که به دست مخاطبین تان ساخته شده است را تولید کنید و نتایج مثبتی نیز از نظر سئو سایت خود دریافت کنید.

برای مثال، تصاویر با عنوان را در لیست می کند. آنها از مخاطب خود می خواهند به عنوان بخشی از مسابقه، تصاویر خود را بفرستند و بعد بهترین تصاویر را در ساب دامنه منتشر می کنند. اشاره می کند به این که این استراتژی بسیار خوب بوده است و برای آنها 649 دامنه ارجاعی، حدودا بک لینک و اثرگذاری بالایی برای صفحه و دامنه در پی داشته است.

استراتژی هایی مانند این به مخاطب احتیاج دارند، اما الزاما نه به بزرگی . برای مثال ، توانست با استفاده از گالری های تصویر، ترافیک سایت خود را 15% افزایش دهد.

به این چند نکته درباره اصلاح محتوای تولید شده توسط کاربر نیز دقت کنید:

پتانسیل لینک گرفتن بسیار بالاست اگر اصلاح محتوا به حدی باشد که کاربران انتظار دارند. به همین دلیل هم برگزاری مسابقه یا چیزی شبیه به آن بهترین کار در این راستا است. این کار باعث جلب توجه تعداد زیادی از کاربران می شود.
هدف این است که کاربر را به ستاره تبدیل کنیم. تاکید بیش از حد بر روی برندسازی نداشته باشید، حداقل اینطور نباشد که لوگوی شما نیمی از کادر دوربین را تشکیل دهد. به جای آن، بر روی بازاریابی سبک زندگی تمرکز کنید.
مسابقه باید به اندازه کافی سرگرم کننده و جالب باشد که مردم بتوانند هرگونه بدبینی احتمالی که نسبت به کار کردن با برند دارند را نادیده بگیرند. شرکت کنندگان باید احساس کنند در یک رویداد جالب شرکت می کنند تا اینکه در استثمار شرکت های بی روح هستند.
امکان نظر گذاشتن را به کاربران بدهید
اگر صاحب بازار هستید یا محصولات می فروشید، باید حتما نظر مشتریان را با صفحه محصولات یا سایت خود ترکیب کنید. مانند صفحات ادغام شده، نظرات کاربران تعداد لغات صفحه را بیشتر کرده و به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری برای کار با آن می دهند

نظرات کاربران با دستورالعمل های کیفیت سنجی گوگل نیز همخوانی دارد. جدا از اینکه در این دستورالعمل به وضوح ذکر شده است که توجه به نظرات، راهی برای قضاوت شهرت و اعتبار سایت است، دستورالعمل های کیفیت سنجی گوگل برای سنجش اینکه چقدر هدف صفحه با هدف جستجوکننده ای که عبارتی را جستجو کرده است همخوانی دارد در ابعاد بزرگی اعمال می شوند.

محتوایی که کاربر تولید می کند را قوی تر کنید
سئوکارها به خوبی می دانند صفحاتی که کلمات بیشتری دارند رنک و رتبه بهتری هم می گیرند. البته به طور کلی گفته می شود همیشه هم چنین چیزی صحیح نیست چون صفحه ای که تعداد زیادی کلمه داشته باشد همیشه برای کاربر، کاربردی ترین صفحه نیست.

ارتباط بین این دو مسئله تقریبا واضح است. تعداد متوسط کلماتی که در صفحه رنک شده به عنوان اولین نتیجه گوگل وجود دارد، 1890 کلمه است:

دلایل زیادی برای این ارتباط وجود دارد. مهم ترین دلیل این امر از نظر من، کلمات مرتبط است. طبق تحقیقات صفحات با رنک بالا در گوگل معمولا برای هزاران عبارت کلیدی مرتبط رنک می گیرند

صفحاتی که کاربران از آنها برای چند عبارت مرتبط استفاده می کنند، به گوگل داده های بیشتری می دهند نسبت به صفحاتی که تنها برای چند عبارت کلیدی عملکرد خوبی دارند. موتورهای جستجو دلیل قانع کننده تری برای رنک کردن این گونه صفحات دارند. از آنجا که محتوای طولانی تر معمولا عمیق تر بوده و از چند زاویه به موضوع مورد بحث نگاه می کند، به همین جهت برای عبارت های جستجوی بیشتری هم رنک می گیرند. این مسئله باعث به وجود آمدن اثر گلوله برفی می شود (گلوله برفی همینطور که پایین می رود بزرگتر می شود) و گوگل این صفحه را برای عبارت های بیشتر و بیشتری رنک می کند تا آنجا که این صفحه تبدیل به مرجع اصلی برای موضوع مورد نظر می شود.

نتیجه گیری

محتوای تولید شده توسط کاربر که به خوبی در سایت قرار گرفته است می تواند مزیت های زیادی برای سایت شما داشته باشد.

نظرات مشتریان می توانند امتیاز کسب و کار شما را بالا برده و به شما کمک کننده برای چند عبارت کلیدی رنک بگیرید. ادغام و متعادل کردن بحث های کاربران باعث تولید صفحات عمیق و جامعی می شود که برای عبارت های کلیدی دم بلند رنک می گیرند. مسابقات کاربران و اصلاح و ویرایش محتوا می تواند منجر به گرفتن لینک های بیشتر و دیگر سیگنال های مثبت خارج از صفحه شود.

از این فرصت ها استفاده کنید و از مخاطبین خود بیشترین بهره را ببرید.

نیوسئو - بزرگترین مرجع اموزشی

چهارشنبه 07 شهریور 1397 - 11:47
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
1
عضویت
3 /7 /1397
پاسخ : 1 آموزش سئو محتوای تولید شده توسط کاربر

با اینکه یه صفحه میاد رو صفحه و یه کم خوندن رو سخت می کنه اما سعی کردم تا جایی که میشه اتسفاده کنم .سپاس

سه شنبه 03 مهر 1397 - 12:32
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
52
عضویت
29 /10 /1399
پاسخ : 2 آموزش سئو محتوای تولید شده توسط کاربر

مجموعه آی لیلیوم فعالیت خود در صنعت گل فروشی آنلاین در سال ۱۳۹۶ با الهام از سبک سنتی اصیل و سلیقه ایرانی و با ترکیب آن با مکتب گل آرایی مدرن جهان آغاز نمود و قصد دارد الگوی جدیدی در این صنعت ایجاد نماید. البته ارائه محصولات با حداکثر زیبایی، طراوت، طراحی خاص و منحصر به فرد، بی نظیر بودن و کیفیت آن از آغاز تاکنون جزء چالش های همیشگی آی لیلیوم بوده و هست و در راستای حفظ حقوق مصرف کننده تا پایان خواهد بود.

گلفروشی آنلاین آی لیلیوم تمایل به عرضه شادی و زیبایی دارد که با تولید محصولات خاص و هیجان انگیز سعی در انجام آن و شراکت در تمام لحظات مشتریان خود دارد.

فروش گل و گیاه آنلاین

بازار گل و گیاه آنلاین

فروش گل آنلاین ارزان

فروش گل آنلاین مجهز

فروشگاه گل آنلاین

گلفروشی آنلاین

گل فروشی آنلاین

گل فروشی آنلاین ارزان

فروش گل آنلاین

خرید گل اینترنتی

خرید اینترنتی گل

بازار آنلاین گل

فروش گل

گل اینترنتی

گل آنلاین

آی لیلیوم

سه شنبه 07

شنبه 11 بهمن 1399 - 00:03
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
52
عضویت
29 /10 /1399
پاسخ : 3 آموزش سئو محتوای تولید شده توسط کاربر

سلام دوستان!

ما در شرکت سئو تهران در حوزه های مختلف

مربوط به وب سایت اعم از (تولید محتوا، طراحی سایت وردپرسی، بک لینک و غیره ) فعالیت می کنیم و قصد داریم به جایگاهی

برسیم تا همه ی مخاطبان سایت از کارشناسان ما و کارشان راضی باشند.

در کنار عرصه های مربوط به سایت ، شرکت ما

در زمینه های مختلف عبارتند از : اداره پیج اینستاگرام،پشتیبانی پیج اینستاگرام ،طراحی لوگو فعالیت دارد.

با ما تماس بگیرید تا از هریک خدمات ما بهره مند شوید.

طراحی سایت

طراحی سایت

وردپرسی

طراحی لوگو

طراحی کارت ویزیت

برند سازی شخصی

فروشگاه اینترنتی

تولید محتوا

بهینه سازی

تصاویر

تولید مقاله

بهینه سازی کد

های سایت

بک لینک

بک لینک خارجی

طراحی قالب

ایمیل

جمع آوری دیتا

پخش گسترده

پیامک

گوگل ادوردز

ریپورتاژ

تبلیغاتی

پروموت کردن

توئیت

تبلیغات فیس

بوک

لوگو خبر فوری

مدیریت حرفه ای اینستاگرام

چهارشنبه 22 بهمن 1399 - 14:46
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
12
عضویت
12 /12 /1399
پاسخ : 4 آموزش سئو محتوای تولید شده توسط کاربر

دیزل ژنراتور ها در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند که به شبکه برق متصل نیستند، یا به عنوان منبع تغذیه اضطراری در صورتی که برق شبکه قطع شود. همچنین برای کاربردهای پیچیده تر مانند ژنراتور ثانویه جهت تامین برق بار اضافی شبکه، پارالل شدن و ارسال برق به شبکه برق رسانی استفاده می شوند.

سه شنبه 12 اسفند 1399 - 13:51
نقل قول این ارسال در پاسخ
:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::