با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 448
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/1478
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ

ارسال ها
21
عضویت
8 /5 /1397

تعمیرگاه مجاز مركزی نمایندگی تعمیرات فریجیدر

امروزه كه در كشور ایران محصولات خانگی فریجیدر با استقبال فراوانی رو به رو است و به علت كیفیت و تنوع محصولات این شركت تعداد علاقه مندان و خریداران روز به روز در حال توسعه و گسترش میباشد، تعمیرگاه مجازمركزی، نمایندگی تعمیرات فریجیدر مفتخر است تا در این زمینه توسط نیروهای جوان ومتخصص و كارآزموده خودعالی ترین خدمات و سرویس های لازم را جهت تعمیر و نگهداری محصولات فریجیدر با بالاترین كیفیت و كمترین زمان در محل مورد نیاز به مشتریان و هموطنان عزیز ایرانی ارائه دهد.

نمایندگی لوازم خانگی مركزی، نمایندگی تعمیرات فریجیدر به طور مداوم، قصد بهبود خدمات و سرویس های خود را داریم و در راستای تحقق این اصل، جلب رضایت و حمایت از مشتری پیوسته هدف ماست.

زندگی شهری امروزی و مشغله های روزانه از یک سو و کمبود زمان امکان مراجعه حضوری به مراکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی را دشوار میکند. شما به سهولت می توانید با مراجعه به وب سایت تعمیرگاه مجاز مركزی نمایندگی تعمیرات فریجیدر به صورت آنلاین دغدغه ها و مشکلات خود را با متخصصین و تکنسین های فنی مجموعه تعمیرگاه مجاز مركزی، نمایندگی تعمیرات فریجیدر مطرح کرده و خدمات رسانی با کیفیت و در اسرع وقت را دریافت نمایید.

به منظور ارزش‌گذاری به وقت مشتریان در حال حاضر شما كافیست با مراجعه به وب سایت تعمیرگاه مجاز مرکزی نمایندگی تعمیرات فریجیدر مطمئن ترین و کارآزموده ترین متخصصین را در زمینه تعمیرات محصولات فریجیدر به منزل یا محل كار خود بیاورید و ضمانت خدمات را با مرکز «تعمیرگاه مجاز مركزی» نمایندگی تعمیرات فریجیدر بدون هیچگونه نگرانی در آرامش خیال تجربه كنید.

آشنایی با خدمات نمایندگی تعمیرات فریجیدر

نمایندگی تعمیرات فریجیدر، تعمیرات تخصصی محصولات فریجیدر را بر عهده دارد، اگر شما نیز از محصولات فریجیدر خریداری کرده باشید در صورتی که لوازم خانگی فریجیدر شما دچار مشکل شده باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد می توانید به نمایندگی تعمیرات فریجیدر مراجعه کنید و از خدمات آن استفاده کنید، کارخانه فریجیدر که در اصل آمریکایی می باشد چندین سال است که لوازم خانگی مختلف از جمله ساید بای ساید، یخچال فریزر، ظرفشویی و ماشین لباسشویی تولید می کند این شرکت فعالیت خود را بر اساس دو اصل بنا کرده است که یکی تولید محصولات بسیار با کیفیت است و دیگری در امتداد آن یعنی دادن سرویس های خدمات پس از فروش و تعمیرات از سوی نمایندگی تعمیرات فریجیدر است.

نمایندگی تعمیرات فریجیدر و مزایای آن

نمایندگی تعمیرات فریجیدر سرویس ها و تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر را بر عهده دارد، از جمله مهم ترین مزایای نمایندگی تعمیرات فریجیدر می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم:

برخورداری از کادر مجرب و متخصص که در زمینه تعمیرات محصولات فریجیدر تخصص دارند.

استفاده از قطعات اصلی مورد تایید کارخانه در تعمیرات لوازم فریجیدر.

ضمانت تمامی تعمیرات

تعمیرات در محل مشتری نیز قابل انجام است.

بهره گیری از نظرات و انتقادات شما و منتقل کردن آن ها به کارخانه فریجیدر.

تعمیرات فریجیدر همچنین مشاوره رایگان حضوری، آنلاین و تلفنی نیز ارائه می دهد.

خدمات نمایندگی تعمیرات فریجیدر

از جمله مهم ترین خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات فریجیدر می توانیم به این موارد اشاره داشته باشیم:

تعمیر یخچال و یخچال فریزر فریجیدراز جمله تعویض فن، ترموستات، کندانسور، موتور، شیر برقی، دمپر و سنسور یخچال فریجیدر، شارژ کردن گاز انواع یخچال فریجیدر، تعویض و تعمیر لاستیک های در یخچال، تعویض برد الکترونیکی، تایمر، فیلتر لیوانی فریجیدر

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر، تعویض ترموفیوز ساید بای سایدهای فریجیدر، خدمات سالیانه کندانسوری فریجیدر، تعویض کردن فیلتر یخچال های ساید بای سای فریجیدر

انواع تعمیرات لباس شویی های فریجیدر از جمله تعمیر تایمر و تعویض پمپ تخلیه

تعویض شیر برقی ظرفشویی های فریجیدر و پمپ تخلیه

تعمیرات مایکروویو فریجیدر، از جمله تعویض لامپ، برد الکترونیکی وسینی گردان صفحه نمایش

تعمیرات اجاق گازهای فریجیدر از جمله ترموکوپل، بوببین و تعویض همه قطعات

نصب و راه اندازی انواع لوازم خانگی فریجیدر

و…

داستان برند لوزام خانگی فریجیدر –نمایندگی تعمیرات فریجیدر

برند لوازم خانگی فریجیدر تولید کننده لوازم و وسایل خانگی و تجاری ایالات متحده است که متعلق به شركت الكترولوكس است. فریجیدر همچنین طیف گسترده‌ای از انواع یخچال و فریزر را برای بازار مصرف کننده تولید و عرضه می کند. فریجیدر به عنوان شرکت یخچال در فورت وین، ایندیانا تاسیس شد و اولین یخچال فریزر خود را در ١٩١٦ عرضه كرد. در سال ۱۹۱۸، ۹۹ سال پیش، شخصی به نام ویلیام سی دایرانت، بنیانگذار جنرال موتورز، شخصا در این شرکت سرمایه گذاری کرد و در سال ۱۹۱۹ نام و شركت فریجیدر را به تصویب رساند.

این مارک در اوایل قرن بیستم در زمینه تولید یخچال شناخته شده بود که بسیاری از آمریکایی ها هر یخچالی را فریجیدر می شناختند. در حالی كه نام تجاری آن فریجیدر است. نام فریجیدر یا نسخه قبلی یخچال، منشأ اصلی ممکن است اصطلاح عامیانه “یخچال” باشد. از سال ۱۹۱۹ تا ۱۹۷۹ این شرکت متعلق به جنرال موتورز بود. در طول آن دوره، اولین شرکت تابعه دلكو لایت بود و بعدها بخش مستقل مستقر در دایتون، اوهایو بود. فریجیدر به شرکت ماشین آلات دوخت سفید ۱۹۷۹ فروخته شد، که در سال ۱۹۸۶ توسط الكترولوكس خریداری شد. در حالی که شرکت متعلق به جنرال موتورز بود. لوگوی آن شامل عبارت «محصول جنرال موتورز» بود.

در حال حاضر محصولات شرکت فریجیدر شامل، یخچال و یخچال فریزر است و به علت تنوع در طراحی و ساخت مدلهای مختلف، صرفه جویی در زمان و نگه داشتن همه چیز تازه و همیشه در دسترس به محبوبیت بالایی در سطح جهان دست یافته است. فریزر خانگی فریجیدر، مواد غذایی شما را با طیف گسترده‌ای از محصولات افقی و عمودی خنک و یا فریز و در عین حال تازه نگه می‌دارد. شما نیز میتوانید تهویه مطبوع اتاق را در دمای ایده آل نگه دارید. از دیگر محصولات شاخص برند لوازم خانگی فریجیدر ماشین ظرفشویی آن است. ماشین ظرفشویی فریجیدر بهترین نتایج را در تمیز کردن و از بین بردن باکتری ها تقدیم شما میکند.

بعلاوه شما با ماشین های لباسشویی و خشك كن فریجیدر می‌توانید لباس‌های خود را نو و پاکیزه نگه دارید در حالی که صرفه جویی در انرژی، زمان و فضا را با محصولات نوآورانه فریجیدر تجربه می كنید. لوازم خانگی فریجیدر علاوه بر مراکز فروش متعدد از نمایندگی تعمیرات فریجیدر بی‌شماری در بازار داخلی ایران به منظور ارائه خدمات شبانه‌روزی و همیشه در دسترس تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر برخوردار می‌باشد.

شما مشتریان عزیز محصولات لوازم خانگی فریجیدر میتوانید در صورت بروز مشکل یا چالش در زمینه تعمیرات و سرویس دهی محصولات لوازم خانگی فریجیدر به مراجعه به سایت مرکز تخصصی تعمیرگاه مجاز مركزی، نمایندگی تعمیرات فریجیدر از مشاوره و خدمات تخصصی نیروهای فنی و با تجربه ما به عنوان یکی از برترین مراکز نمایندگی تعمیرات فریجیدر با بهره‌گیری از تجهیزات به روز تعمیرات و قطعات اورجینال بهره مند شوید.

تعمیرگاه مجاز مركزی نمایندگی تعمیرات فریجیدر در خدمت رسانی به مشتریان گرانقدر و وفادار خود آماده می‌باشد.

نمایندگی تعمیرات فریجیدر چه خدماتی را ارائه می دهد؟

خدمات نمایندگی تعمیرات فریجیدر بسیار متنوع است و موارد زیادی را شامل می شود که می تواند تمامی مشکلات وسایل خانگی شما را رفع کند از جمله مهم ترین خدمات تعمیرات فریجیدر:

تعمیرات مرتبط با یخچال و یخچال های فریز فریجیدر: موتور، دمپر، سنسور، کندانسور، تعمیر و تعویض لاستیک های درب یخچال، برد، فیلتر، برد و…

تعمیرات مرتبط با ساید بای سای های فریجیدر: تعویض و تعمیر ترموفیز، کندانسور، فیلترهای یخچال و سایر موارد که نیاز به تعمیر احتمالی دارد.

تعمیرات مرتبط با ماشین لباسشویی های فریجیدر از جمله تایمر، تعمیر و تعویض پمپ تخلیه و…

تعمیرات مربوط به ماشین های ظرفشویی فریجیدر

تعمیرات مرتبط با مایکرویو های فریجیدر از جمله برد، سینی، لامپ و…

تعمیران مربوز به اجاق گازهای فریجیدر

و سایر موارد تعمیراتی لوازم خانگی

سه شنبه 09 مرداد 1397 - 16:00
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
3
عضویت
11 /3 /1399
پاسخ : 1 تعمیر یخچال و ساید بای ساید فریجیدر

یخچال و ساید بای ساید فریجیدر، جزو محبوب ترین لوازم خانگی نمایندگی فریجیدر هستند. این لوازم خانگی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و با اطمینان می توان گفت که تا مدت ها دچار خرابی و مشکل نخواهند شد. اما هر یخچال و ساید بای سایدی پس از مدت ها و بسته به نحوه استفاده شما از آن، دچار خرابی می شود. در این مقاله قصد داریم در مورد تعمیر یخچال فریجیدر و تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در نمایندگیفریجیدر با هم بیشتر صحبت کنیم.

تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر در تهران

هر لوازم خانگی با توجه به کیفیتی که دارد، دارای عمر مفیدی کاری می باشد. البته این عمر کاری به نحوه استفاده شما از آن هم بستگی دارد. اما زمانی که دارای مشکل و خراب شدند باید چه کرد؟ خب شما دو راه در پیش رو دارید برای تعمیر لوازم خانگی فریجیدر. اول اینکه می توانید تعمیرات آن ها را به تعمیرکاران و تعمیرگاه های متفرقه بسپارید؛ دوم اینکه می توانید از نمایندگی رسمی تعمیرات فریجیدر درخواست تعمیرات داشته باشید. اما کدام به صرفه تر و مطمئن تر است؟

زمانی که شما از تعمیرکار و تعمیرگاه های متفرقه درخواست تعمیرات یخچال و یا ساید بای ساید و ... می کنید؛ نمی توانید مطمئن شوید که از قطعات اورجینال استفاده می کنند؛ زیرا هیچ مرجع رسمی وجود ندارد تا آن ها را تایید و بر عملکردشان نظارت داشته باشد. آن ها پس از تعمیر هیچگونه خدمات پس از فروش در اختیارتان قرار نمی دهند و در صورت ضعف در تعمیرات، مجبورید دوباره هزینه پرداخت کنید. استفاده از تعمیرگاه و تعمیرکاران متفرقه مشکلات بسیار زیادی دارد که به قسمتی از آن اشاره کردیم.

در این قسمت مزیای نمایندگی تعمیرات فریجیدر را مورد بررسی قرار می دهیم.

· استفاده از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر.

· خدمات پس از فروش برای تعمیرات برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز.

· اعزام تعمیرکار و تکنسین متخصص به تمامی مناطق تهران.

· استفاده از تکنسین و تعمیرکاران مجرب و مورد تایید شرکت فریجیدر برای تعمیرات.

همانطور که مشاهده کردید، اگر به دنبال تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در منزل خود، بدون هیچ دردسر و دقدقه ای هستید بهتر است با نمایندگی فریجیدر در تهران تماس بگیرید تا مشکلات شما را در کمترین زمان و پایین ترین قیمت حل کنند.

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر

ساید بای ساید های فریجیدر بسیار کیفیت بالایی دارند و بسیاری از مردم دنیا از آن ها استفاده می کنند. اما هر چقدر هم که وسیله ای با کیفیت باشد، پس از مدتی نیاز به تعمیر پیدا می کند مانند ساید فریجیدر. تعمیرات ساید فریجیدر بسیار کاری حساس است و هر تعمیرکاری از پس آن بر نمی آید؛ اما چرا؟ ساید های فریجیدر از تکنولوژی های بسیار بالایی بهره می برند و اگر تعمیرکار متخصص و با تجربه ای آن را تعمیر کند هیچ مشکلی در آن پیش نمی آید. برای همین پیشنهاد می شود برای تعمیرات ساید فریجیدر حتما به نمایندگی مجاز فریجیدر مراجعه کنید.

تعمیرات ساید فریجیدر در محل

زمانی بود که اگر فردی به دنبال تعمیر ساید فریجیدر بود باید ساید بای ساید خود را بر روی یک ماشین باربری قرار می داد و در شلوغی خیابان های تهران به نمایندگی تعمیرات می برد. مشکل از آنجایی شروع میشد که باید چند روز برای تعمیر ساید خود منتظر می ماند تا نمایندگی آن را تحویل دهد. اما دیگر لازم نیست اینقدر سختی را تحمل کنید. اگر با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در تهران تماس بگیرید؛ در هر زمانی که بخواهید، بهترین تعمیرکار ساید بای ساید فریجیدر به منزل و محل سکونتتان اعزام می شود. در همانجا تعمیرات را انجام داده و مشکل را حل خواهد کرد.

پس از حل کردن مشکل و تعمیر یخچال ساید بای ساید، در صورت رضایت شما از نحوه تعمیر، تسویه حساب انجام می شود و برگه گارانتی قطعات و خدمات پس از فروش یخچال، خدمتتان ارائه می گردد.

یکشنبه 11 خرداد 1399 - 11:41
نقل قول این ارسال در پاسخ
:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::