با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 687
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/1443
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ
ارسال ها
10
عضویت
6 /5 /1397

باغ وحش دبی : شهر دبی در تمام سال پذیرای گردشگرانی از سراسر جهان است و برای جلب توجه و رضایت خاطر گردشگران انواع تفریحات را برای سنین گوناگون تدارک دیده است . سراسر شهر دبی پر است از انواع پارک های آبی ، مراکز خرید ، شهربازی و تفریحات منحصر بفرد . یکی دیگر از مکان های دیدنی شهر دبی ، باغ وحش دبی است . این باغ وحش زیبا در سال 1967 میلادی ، با مساحت 2000 هکتار و به دستور شیخ راشد بن مکتوم در منطقه جمیرا تاسیس شد . باغ وحش دبی در کل کشور امارات متحده عربی و همچنین در تمامی شبه جزیره عربستان ، یکی از قدیمی ترین باغ وحش ها محسوب می شود . باغ وحش دبی در 4 سال ابتدای فعالیت خود تنها از چند گونه محدود از حیوانات نظیر گبه ها و میمون ها نگهداری می نمود . اما در سال 1971 میلادی مدیریت آن به دست شهرداری سپرده شد واز آن زمان تا کنون این باغ وحش بارها باز سازی شده است و هم اکنون بیش از دویست گونه از پستانداران ، پرندگان ، خزندگان ، ماهی ها و ... در باغ وحش دبی نگهداری می شوند . در این میان گونه نادری از شانپانزه نیز دیده می شود که توجه عده بسیاری را به خود جلب می نماید . در این باغ وحش علاوه بر شانپانزه، گونه های نادر و در حال انقراض برخی از حیوانات نظیر ببر سیبری و ببر بنگال ، گرگ خاکستری ، گرگ عربی ، گربه وحشی ، کفتار ، نوعی گوسفند مخصوص شمال آفریقا ، غزال آفریقایی ، گوریل و ... نیز نگهداری می شوند تا گردشگران این حیوانات زیبا را از نزدیک تماشا کنند . همچنین گونه هایی از حیوانات عربی نیز در باغ وحش دبی به معرض نمایش گذاشته شده اند . از جمله این حیوانات می توان به سیاه گوش ، روباه ، غزال ، بز کوهی ، مار ، سوسمار ، راسو ، جوجه تیغی ، خرگوش و ... اشاره کرد .

دبی ، اقامت در دبی ، تور ارزان دبی ، تور دبی ، تور لحظه آخری دبی، تور باکو ، تور زمینی باکو ، سفر دبی ، سفر باکو ، ویزا دبی ، باکو ، باغ وحش دبی همچنین پرندگان گوناگونی مانند فلامینگو ، حواصیل ، عقاب ، لاشخور ، قره قاز ، فاخته ، قمری ، کبک ، جغد ؛ تیهو مرغ نوروزی ، انواع پرندگان زینتی و ... نیز در باغ وحش دبی خانه دارند . باغ وحش دبی محل بسیار مناسبی برای تفریح خانواده ها است و کودکان از تماشای حیوانات گوناگون و زیبا در این باغ وحش ، به وجد خواهند آمد .

شنبه 06 مرداد 1397 - 13:53
نقل قول این ارسال در پاسخ


ارسال ها
10
عضویت
6 /5 /1397
پاسخ : 1 باغ وحش دبی

جبل علی با صندلی های آفتاب گیری و درختان نخل احاطه شده است. این هتل از ساحل شنی نزدیک دریا 1 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های روشن و جادار هتل دارای پنجره های از کف تا سقف منتهی به یک بالکن می باشند. نشیمن هم جایی است که میهمانان می توانند استراحت کرده و کمی تلویزیون تماشا نمایند. امکانات دیگر شامل 2 استخر شنا موجود می باشد. میهمانان می تواندن از انواع ورزش های آبی شامل قایقرانی و موج سواری لذّت ببرند. میهمانان کوچولو هم می توانند از CoolZone که برنامه های فعالیتی هفتگی برای کودکان 3 تا 7 سال ارائه می دهد لذّت ببرند. اسپای هتل انواع ماساژ ها را ارائه می نماید. همچنین یک جکوزی، اتاق بخار و سونا هم تدارک دیده شده است. جبل علی مکان مناسبی برای مسافرین علاقمند به ساحل، گردش و خرید لباس می باشد.

امکانات :

بیرونی: امکانات باربیکیو، استخر روباز، استخر روباز(همه ساله)، باغ، تراس

فعالیت ها: زمین تنیس، زمین گلف(در 3 کیلومتری)، ماهی گیری، بیلیارد، تینس روی میز، موج سواری، شیرجه، اسب سواری، اسکواش، غواصی، مینی گلف، امکانات ورزش های آبی(در محل)، سونا، مرکز فیتنس، اسپا و مرکز سلامتی، ماساژ، جکوزی، حمّام، منطقه ساحلی اختصاصی، زمین بازی کودکان

غذا و نوشیدنی: رستوران، بار، صبحانه در اتاق، رستوران(سفارش غذا به صورت جدا)، رستوران(بوفه)، اسنک بار

اینترنت: رایگان! وای فای در تمام قسمت های هتل بدون هیچ هزینه ای موجود است.

پارکینگ: رایگان! پارکینگ رایگان خصوصی در محل امکان پذیر است(نیازی به رزرو نیست.)

خدمات: سرویس اتاق، ن اجاره اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، پذیرش و خروج میهمان سریع ، تبدیل ارز،منشی تور، دستگاه خودپرداز ATM، سرویس مستخدم، سرویس نگهداری از کودک، لباسشویی، خشکشویی، خدمات اتو، ماشین برق کفش، امکانات برگزاری نشست ها/ضیافت ها، مرکز تجارت، فاکس/فوتوکپی،مرکز زیبایی/آرایشگاه. . . باکو ، دبی ، تور دبی تور باکو، تور ارزان دبی ، تور زمینی باکو ، تور لحظه آخری دبی، ویزا دبی، سفر باکو ، سفر دبی،ویزا باکو ، تور باکو از تهران، تور دبی از تهران تور باکو از مرز، تور آذربایجان، تور زمینی آذربایجان، تور ارزان باکو،تور لحظه آخری باکو، سفر به باکو، سفر به دبی ، هتل 5 ستاره ساحلی JA جبل علی دبی ، عمومی: روزنامه، گاوصندوق، مغازه(در هتل)، اتاق های بدون سیگار، اتاق های خانواده، آسانسور، اتاق های عایق صدا . . . زبان ها: چینی، ویتنامی، اوکراینی، فیلیپینی، سوئدی، روسی، پرتغالی، هلندی، لیتوانیایی، ایتالیایی، اندونزیایی، هندی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، عربی

چهارشنبه 25 مهر 1397 - 07:45
نقل قول این ارسال در پاسخ



ارسال ها
1
عضویت
6 /8 /1397
پاسخ : 2 باغ وحش دبی

چه جالب بود. ممنون از شما بخاطر مطلب جالبتون.

امضای کاربر:

طراحی وب سایتسفارش

طراحی سایت - سایت ساز کاریک - ساخت

سایت

یکشنبه 06 آبان 1397 - 09:38
نقل قول این ارسال در پاسخ


ارسال ها
10
عضویت
6 /5 /1397
پاسخ : 3 آکواریوم استانبول

بزرگترین آکواریوم در دنیا آکواریوم استانبول است که در آن گونه های مختلفی از ماهی های سراسر دنیا زندگی می کنند.

همچنین یک جنگل بارانی به وسعت هزار متر مربع، فضاهای موضوعی و نسل جدید تکنولوژی تعاملی در مقایسه با دیگر آکواریوم ها این مکان را تشکیل می دهد.

بازدیدکنندگان می توانند حیوانات دریایی متعلق به این مکان ها را ببینند و همچنین در این آکواریوم می توانید به تماشای برنامه های عالی و جذاب بنشینید.

این آکواریوم متشکل از 64 مخزن با گنجایش 6800 متر مکعب، یک پرژه غول پیکر دو طبقه ای با فضای کلی 22 هزار متر در 100 هکتار زمین، فضای پارک 32 هزار متر مربعی، فضای بازدیدکنندگان با وسعت 6 هزار متر مربع، مسیر 1.2 کیلومتری که از دریای سیاه آغاز و به اقیانوس آرام ختم می شود، در حدود 15 هزار موجود آبزی و خشکی زی که یکی از دیگری جالب تر می باشد، سینمای 5 بعدی، یک فروشگاه خرید هدایا، 3 کافه تریا و یک رستوران که در یک سمت چشم انداز کانال پاناما و در سمت دیگر منظره دریا را دارد.

این آکواریوم در منطقه باکرکوی استانبول قرار دارد ...….تور دبی ، تور باکو ، تور استانبول ، تور تفلیس ، تور لحظه آخری دبی ، تور لحظه آخری باکو ، تور لحظه آخری استانبول ، تور لحظه آخری تفلیس ، تور ارزان دبی ، تور ارزان باکو ، تور ارزان استانبول ، تور ارزان تفلیس ساعت بازدید این آکواریوم در طول هفته از 10 صبح تا 7 عصر و آخر هفته ها از 10 صبح تا 8 شب می باشد.بهای ورود به این آکواریوم برای کودکان زیر 2 سال رایگان و برای دانش آموزان، معلمان، معلولین و بزرگسالان بالای 65 سال حدود 10 دلار و بزرگسالان حدود 14.5 دلار می باشد.

شنبه 15 دی 1397 - 06:44
نقل قول این ارسال در پاسخ
:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::