با سلام
در جهت تطبیق و سبک شدن انجمن تمام مطالب قبلی به قسمت بایگانی منتقل شده
و ازاین به بعد به طور کامل وتمام مطالب شما در موضوعات مشخص خود باقی می ماند.
توجه داشته باشید مطالب خود را با توجه به موضوع و تالار خود قرار دهید.

کد آهنگ

شکلک برای ارسال ها"کلیک کنید"

بازدید از تاپیک : 369
نمایش آدرس تاپیک
http://samen-bosh.ir/Forum/Post/1383
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ

ارسال ها
4
عضویت
14 /12 /1396

رازهای زیبایی شکیرارازهای زیبایی شکیرا

درمیان ستاره های پاپ هالیوود، شکیرا یکی از سرزنده ترین و با روح ترین خواننده هایی ست که ظاهر و میکاپ خاص خودش را دارد. حتی بعد از تقریبا دو و نیم دهه در صنعت مد و موسیقی ما همیشه قادر به تشخیص این هنرمند کلمبیایی با موهای بلوند بلند وغالبا موج دار یا فر و آرایش ملایم خیره کننده اش بوده ایم.

در ادامه به مصاحبه ای که مجله Instyle با این هنرمند جذاب درباره روتین های زیبایی انجام داده است می پردازیم.

پوست شما همیشه عالی به نظر می رسد، راز این زیبایی چیست؟

یک روش موثر برای بهبود پوست استفاده از سرم ویتامینC می باشد، این سرم، بویژه وقتی که پوست خشک و بی آب شده است نیز بسیار موثر است. اگر پوستم خیلی خشک باشد، از ویتامین E هم استفاده میکنم، من کپسول ویتامین E را از داروخانه تهیه میکنم و کپسول را مستقیما روی پوستم فشار میدهم. همچنین، فکر میکنم که پاک کردن آرایش هرشب قبل از خواب خیلی دارای اهمیت بوده و من از برس پاک کننده و حتی لیف برای پاک کردن هرگونه آلودگی از روی پوستم استفاده میکنم.

ما شنیده ایم که شما معمولا خودتان آرایش می کنید، چگونه این کار را اینقدر زیبا انجام می دهید، راز شما چیست؟

خیلی ساده! من معمولا از رنگهای طبیعی برای لبها و سایه چشمها استفاده می کنم. و حس میکنم که آرایش ملایم و کم خیلی بیشتر به من می آید و بهتر به نظر می رسم. بعد از سالهای زیادی که جلوی دوربین بوده ام، برخی اوقات فکر میکنم که الان خیلی بهتر از ۱۰ سال پیش که آرایش بیشتری داشتم به نظر می رسم! خیلی مهم است که به پوست خود اجازه دهید که درخشش خود را داشته باشد.

مهمترین راز زیبایی شما چیست؟

ضد آفتاب استفاده کنید و لبخند بزنید! یک لبخند خوب اعتماد به نفس را نشان داده و واقعا بهترین آرایش است. من همیشه از دندانهایم مراقبت می کنم تا همیشه لبخندی زیبا داشته باشم و فکر میکنم که این امر خیلی با فلسفه زندگی من متناسب است. من اونقدر خنده رو هستم که برخی اوقات عکاسان از من میخوان که یه مقدار جدی تر ژست بگیرم!

مجله اینترنتی زیبازیست

چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 20:36
نقل قول این ارسال در پاسخ
:: خرید آنلاین شارژ موبایل ::