گوگل که یکی از مهم ترین نقش ها را در زندگی دیجیتال انسان ها بازی می کند ، اهمیت ویژه ای به محتوا و کاربرپسند بودن طراحی سایت می کند . در این مقاله میخواهیم بررسی کنیم که تا چه حد بعد از طراحی سایت ، در سئو و بهینه سازی محتوای تازه تاثیر مثبت دارد ؟ در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.با
سایت های بزرگ و قدیمی فراهم شده است. توجه گوگل به محتوای تازه در سایت
شرایط مناسبی را برای وبمستران ایجاد کرده تا بدون ترس از جریمه گوگل نهایت
استفاده را از آن ببرند.
بطور حتم شما نیز هنگام جستجو در گوگل و به
ویژه برای کلمات کلیدی سایت خود با سایت هایی مواجه میشوید که در گذشته
اثری از آنها برای کلمه کلیدی مورد نظر در صفحه اول گوگل نبوده ولی به یک
باره و در زمانی کوتاه در رتبه سوم تا دهم قرار گرفته است. در نظر داشته
باشید که استفاده از این فرصت نه تنها برخلاف قوانین گوگل نبوده و سایت شما
اسپم نمیشود، بلکه مورد تشویق و تایید گوگل نیز می باشد. به همین دلیل
برخلاف تکنیک های رایجی مانند خرید بک لینک دیگر ترسی از جریمه سایت در
آینده نخواهید داشت.
برای استفاده از این فرصت سه روش اصلی به شما
معرفی خواهیم کرد ولی قبل از شروع به کار بدنبال کلمات یا عبارتی باشید که
نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول دچار تغییرات زیادی میشود. معمولا این اتفاق
در عبارات طولانی تر بیشتر مشاهده میشود که در میان آنها میتوان کلمات پر
جستجو و ارزشمند زیادی نیز یافت.
تولید محتوای هدفمند برای سئو و بهینه سازی بعد از طراحی سایت
کلمات
و عباراتی که با زمینه کاری شما مرتبط هستند ولی رقابت کمی در صفحه اول
گوگل برای آنها وجود دارد و یا نتایج صفحه اول بطور مرتب تغییر میکنند را
شناسایی کرده و یک محتوای تازه و مفید متناسب با آن تهیه کنید. اگر در تلاش
اول و با گذشت دو تا سه روز از ایندکس صفحه توسط گوگل خود را در نتایج
صفحه اول مشاهده نکردید همین کار را با عبارتی طولانی تر و ساده تر امتحان
کنید. با آزمون و خطا بخوبی با نحوه استفاده از این روش آشنا خواهید شد.